• Anonym (Majsan)

Bodycontact

Är det några fler härifrån som även vistas på BC?

Tycker ni att det är lätt att få till träffar irl med folk därifrån? Har märkt att det finns en del fejkprofiler och så.

• Svar på tråden Bodycontact
  • Hunterbucks

Hade det ett tag, träffade en skön äldre kvinna där som jag träffade i ungefär ett år fram tills att jag blev seriös med min flickvän

• Anonym (Kvinna)
    enable007 skrev 2019-10-17 21:31:10 följande:

Härligt :)

Träffar ni andra par med ?

Nej inga andra par men vi bjöd in en extra man fast det slutade med att den extra mannen bara ville träffa mig ensam.
  • enable007
    Anonym (Kvinna) skrev 2019-10-17 21:43:45 följande:

Nej inga andra par men vi bjöd in en extra man fast det slutade med att den extra mannen bara ville träffa mig ensam.

Eh typisk ! Svårt och hitta rätt ... alla tänker bara på sin njutning
  • Wench85

Vi har en parprofil och som par upplever jag att det är relativt lätt att hitta andra par som är vettiga och riktiga. Inte minst om en första gången styr upp att ses över en drink innan besök på parklubb, lite lagom enkelt och kravlöst.

Att hitta en tjej som vill träffa par är däremot en svårare grej, vi har några gånger chattat och delat bilder, men när det kommit till att faktiskt ses försvinner de flesta bort i intet...

När jag en period hade en singel-tjej-profil höll jag på att kräkas på alla mängder mail som kom. Tog mig väl en vecka innan jag stängde av så ensamma män inte kunde maila mig för det var så jäkla många och så många som skrev helt meningslösa saker typ "läget?"

• Anonym (Bodycontact)

Har en par profil där, som tidigare postare så man får mest en massa en staviga propåer: knulla, sugen, Hej etc. Trots att vi har sagt att vi inte är intresserade av att träffa killar. Har alltid undrat vilka som tror att de ska få napp med "Knulla?"

• Kabanoss

Annonserna som är fake eller medlemarna?

• Speeddevil

Tyckte de var svårt att träffa nån på bc, jag är en kille i förhållande, så det försvårar ju, men samtidigt så finns det väl tjejer i samma sits som trivs i förhållandet, men saknar sex?

• Anonym (Nisse)

Har haft en BC profil i över 3 år, med blandad aktivetet.
    Jag tycker den sidan är sjukt oseriös, men det kanske blir så i den typen av forum. Betydligt mer killar gubbar än tjejer, massa konstiga fejkprofiler, tom med min sida som hetro kille, får massa konstiga förslag.

Så jag kan ju bara gissa hur inkorgen hos er tjejer ser ut :)
    Har inte hittat någon att ens fundera på att träffa än, men det kanske kommer ;)

• Wench85
    Anonym (Bodycontact) skrev 2019-10-19 02:11:57 följande:

Har en par profil där, som tidigare postare så man får mest en massa en staviga propåer: knulla, sugen, Hej etc. Trots att vi har sagt att vi inte är intresserade av att träffa killar. Har alltid undrat vilka som tror att de ska få napp med "Knulla?"

Om ni inte är intresserade av killar kan ja varmt rekommendera att stänga av deras möjlighet att maila till er under inställningar så slipper ni alla desa meningslösa mail...
  • Kabanoss

Bästa sidan för par att träffa andra par? På bodycontact verkar det vara folk som lurar människor.

Svar på tråden Bodycontact