• Anonym (Majsan)

Bodycontact

Är det några fler härifrån som även vistas på BC?

Tycker ni att det är lätt att få till träffar irl med folk därifrån? Har märkt att det finns en del fejkprofiler och så.

• Svar på tråden Bodycontact
  • Anonym (Bodycontact)
    Wench85 skrev 2019-10-21 12:33:54 följande:

Om ni inte är intresserade av killar kan ja varmt rekommendera att stänga av deras möjlighet att maila till er under inställningar så slipper ni alla desa meningslösa mail...

Tack! Hade helt missat det!!!
  • Wench85
    Anonym (Bodycontact) skrev 2019-10-22 08:35:04 följande:
    Tack! Hade helt missat det!!!
    Grattis, nu blir nog siten dubbelt så bra! ;)
  • Pentra

Det går upp och ner. Det kan vara lätt att träffa någon, men svårt att hitta guldkornen. Alltför många killar/män brister tyvärr i läs-och-skriv-förståelse. Men, en och annan där är, som sagt, guld värd. ... /Pentra

• Anonym (Nisse)

Vissa har ju även ett jävlit otrevligt beteende,
    som tex vid ett par tillfällen när man skrivit et revligt mess ill någon man tycker verkar intressant. Och man blir blockad kollar i skickat och ser att hon inte ens öppnat messet, det ligger oläst :)
    har även en hyffsat trevlig profilsida, med en del text och pres, några dagboksinlägg osv.

Å andra sidan vill jag j inte ha mer kontakt med sådana idioter ändå :)
    så det spelar ju ingen större roll.

Många är hyffsat treviga, men som sag inte känta det har klickat,
    men lite kul är det.

• JbHemlis
    Anonym (Nisse) skrev 2019-10-23 09:34:23 följande:

Vissa har ju även ett jävlit otrevligt beteende,

som tex vid ett par tillfällen när man skrivit et revligt mess ill någon man tycker verkar intressant. Och man blir blockad kollar i skickat och ser att hon inte ens öppnat messet, det ligger oläst :)

har även en hyffsat trevlig profilsida, med en del text och pres, några dagboksinlägg osv.

Å andra sidan vill jag j inte ha mer kontakt med sådana idioter ändå :)

så det spelar ju ingen större roll.

Många är hyffsat treviga, men som sag inte känta det har klickat,

men lite kul är det.

Jag är inte aktiv på BC men min fru har en profil och det är ganska intressant att se det ur ett kvinnligt perspektiv. Hon blockar vissa direkt men det beror oftast på någon av följande orsaker:

1. De har inte läst hennes profil och vilka önskemål hon har. Kan vara någon som inte stämmer ä in när det gäller ålder, civilstatus eller föreslår spontansex (vilket hon tydligt skriver inte funkar).

2. Har en bild på sin kuk som profilbild.

3. Tjatar om analsex i första meddelandet.

Män som bara skriver oneliners, typ "wow vilka bröst!!" brukar inte få något svar.
  • LuckyLady40

Vi är ett par som har profil på bc och söker extra tjej och vi har fått ett par riktigt trevliga kontakter! Men mycket fejk är det! Fick stänga av meddelanden från singelmän efter bara några dagar.....

• Micke350

Finns absolut guldkorn men får hålla med på att man kan kräkas på sidan ibland, så vi är bara aktiva innan besök på swingersklubb. Och då med väldigt lyckat lyckat resultat;)

• Anonym (Signatur)

Finns Bodycontact alltså kvar? Jag var där för många år sedan och det blev med tiden bara värre med så småningom absolut 0 seriösa kontakter och mer och mer ren fejk eller uppenbar prostitution. Jag trodde att den sidan skulle gå under. Intressant att det tydligen inte blev så.

• Anonym (mee)

Vet inte alls hur bra det är men hittade vuxenmatch.se, verkar vara en ny sida med kontaktannonser likt bc.

• Marshmallowgirl

Reggade mig idag.. nästan 100 mail på ca fem timmar!!

Och så skrev en person att han hade sett att jag läst första mailet men inte svarat!

Ja man kan ju undra varför?.. #ironi

Svar på tråden Bodycontact