• qaswas122

BF JULI 2020

Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli GladHjärta

• Svar på tråden BF JULI 2020
  • SamiraBudva
    AnnaAgaton skrev 2019-11-16 17:26:00 följande:

Hej! Vår Facebookgrupp julibäbis är nu full så någon får starta en till grupp om det inte redan är gjort<3 så kan tyvärr inte ta emot fler! Mvh Ann-Louise

Oj synd!
  • SamiraBudva
    Anonym (Lo) skrev 2019-11-16 18:45:25 följande:

Någon som är på att starta en till juligrupp på fb? :)

Jag är med
  • Ereya
    Anonym (Lo) skrev 2019-11-16 18:45:25 följande:

Någon som är på att starta en till juligrupp på fb? :)

Absolut, ska dock vänta en vecka eller två innan jag går med :) 
  • Ereya
    Solros2 skrev 2019-11-16 18:13:09 följande:
    Grattis!! Vi håller tummarna!
    Tummar och tår! <3 Fick mf i mars så hoppas att detta går vägen :) När har du BF?
  • Corros
    Anonym (Kluven) skrev 2019-11-16 16:49:56 följande:

Har bf 2 juli och har blivit erbjuden att göra cellprov vid inskrivningen. Var 3 år sedan sist. Har läst att det ska vara ofarligt men blir ändå nojig.. Rädd att blöda och bli orolig för missfall eller i värsta fall få ett missfall då jag läst att vissa fått det dagarna efter ett cellprov. Även om det nu inte skulle bero på det. Hur tänker ni kring cellprov under graviditet? Kluven.

Hej,

Men om de erbjudit cellprov vid inskrivningen är det ju ingen fara! Det är enormt svårt att göra något som direkt orsakar missfall, tänker att det är värre att skippa cellprov. Så kör på du!
  • Corros
    Ereya skrev 2019-11-16 14:50:53 följande:

Hej kompisar!

Om allt går som det ska så kommer jag föda barn i juli jag med! 25 juli är BF. Ryms jag här? :D

Grattis! Jag har också BF där i krokarna, tror min ägglossning var tidigare än jag trott. Fick ?gravid 2-3 veckor? fast jag bara är på cykeldag 26. :)
  • Solros2
    Ereya skrev 2019-11-16 19:17:18 följande:

Tummar och tår! <3 Fick mf i mars så hoppas att detta går vägen :) När har du BF?

Jag hade missfall föra året i feb i v.9! Sen dess blev jag inte gravid förrän nu !

Jag har bf 21 juli
  • Mammatillviva

Hej alla kompisar och grattis till er alla! Själv plussa jag 7/11 efter att jag gjort 3 test (de första 2 visade såå svagt sen gjorde jag ett tredje som visade ett stort pluss) lyckligare än nånsin då man har längtat efter nummer 3 i två år nu ???? Har BF 16/7 och kan ju medge att illamåendet kom med som en stormvåg över mig idag! Uuuuh! Hoppas ni alla andra mår bra och så kul att få följa med och läsa om vad som händer er andra väntande mammor!

• Phoworray

Så roligt att kunna följas åt!

Har BF 10 Juli enligt min app, får se om det ändras :) 

Väntar också första, så är väldigt nervös! Har dessutom fått illamåendet med start måndag så är inte allt för peppad på det :/  Får hoppas att jag har samma symptom som min mamma, och illamåendet håller max 3 månader xD

• Ereya
    Corros skrev 2019-11-16 19:25:27 följande:

Grattis! Jag har också BF där i krokarna, tror min ägglossning var tidigare än jag trott. Fick ?gravid 2-3 veckor? fast jag bara är på cykeldag 26. :)

Åh se där, vad roligt! Grattis och tack :D

Har 26 dagars cykel och ägglossning på CD 12/13, plussade idag på ÄL+13! Helt i extas! Inga symptom dock men väldigt jätteskarpt testresultat så jag antar att det var sprutt i den laddningen haha.
Svar på tråden BF JULI 2020