BF JULI 2020
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli 

Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli 

Hej! Vår Facebookgrupp julibäbis är nu full så någon får starta en till grupp om det inte redan är gjort<3 så kan tyvärr inte ta emot fler! Mvh Ann-Louise
Någon som är på att starta en till juligrupp på fb? :)
Någon som är på att starta en till juligrupp på fb? :)
Har bf 2 juli och har blivit erbjuden att göra cellprov vid inskrivningen. Var 3 år sedan sist. Har läst att det ska vara ofarligt men blir ändå nojig.. Rädd att blöda och bli orolig för missfall eller i värsta fall få ett missfall då jag läst att vissa fått det dagarna efter ett cellprov. Även om det nu inte skulle bero på det. Hur tänker ni kring cellprov under graviditet? Kluven.
Hej kompisar!
Om allt går som det ska så kommer jag föda barn i juli jag med! 25 juli är BF. Ryms jag här? :D
Tummar och tår! <3 Fick mf i mars så hoppas att detta går vägen :) När har du BF?
Hej alla kompisar och grattis till er alla! Själv plussa jag 7/11 efter att jag gjort 3 test (de första 2 visade såå svagt sen gjorde jag ett tredje som visade ett stort pluss) lyckligare än nånsin då man har längtat efter nummer 3 i två år nu ???? Har BF 16/7 och kan ju medge att illamåendet kom med som en stormvåg över mig idag! Uuuuh! Hoppas ni alla andra mår bra och så kul att få följa med och läsa om vad som händer er andra väntande mammor!
Så roligt att kunna följas åt!
Har BF 10 Juli enligt min app, får se om det ändras :)
Väntar också första, så är väldigt nervös! Har dessutom fått illamåendet med start måndag så är inte allt för peppad på det :/ Får hoppas att jag har samma symptom som min mamma, och illamåendet håller max 3 månader xD
Grattis! Jag har också BF där i krokarna, tror min ägglossning var tidigare än jag trott. Fick ?gravid 2-3 veckor? fast jag bara är på cykeldag 26. :)