• qaswas122

BF JULI 2020

Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli GladHjärta

• Svar på tråden BF JULI 2020
  • staar
    Anonym (Kluven) skrev 2019-11-16 16:49:56 följande:

Har bf 2 juli och har blivit erbjuden att göra cellprov vid inskrivningen. Var 3 år sedan sist. Har läst att det ska vara ofarligt men blir ändå nojig.. Rädd att blöda och bli orolig för missfall eller i värsta fall få ett missfall då jag läst att vissa fått det dagarna efter ett cellprov. Även om det nu inte skulle bero på det. Hur tänker ni kring cellprov under graviditet? Kluven.

Jag fick göra mitt cellprov efter min graviditet 2013 . Det var inte ens snack om att de ville göra det när jag var gravid så du kan säkert skjuta på det om du känner dig mer bekväm med det. Det är ju inte många månader det handlar om
  • stragge

Jag kan gärna starta en Facebookgrupp till oss! Skicka ett meddelande eller skriv här eran mejladress som är kopplad till ert Facebook konto så bjuder jag in er!

• stragge

Jag kan gärna starta en Facebookgrupp till oss! Skicka ett meddelande eller skriv här eran mejladress som är kopplad till ert Facebook konto så bjuder jag in er!

• Tr0ust
    LizzieP skrev 2019-11-15 10:20:23 följande:

Kul! Grattis till plusset!! Jag bor i Jönköping :D

Bodde där innan med, men nu bor vi i Skillingaryd:)

Hur gamla är ni du & din sambo? BF?
  • LizzieP

Okej i?m in :D Har inte hunnit köpa något nytt digitalt ännu men idag visade clearblue ett dubbelt så starkt streck som i förrgår, det måste väl vara på väg åt rätt håll då? Mensen lyser med sin frånvaro, dock INTE flytningarna, jag är ganska andfådd för det mesta och kisseriet är vääldigt aktivt dygnet runt, även törsten.. 4+5

• stragge
    LizzieP skrev 2019-11-17 07:44:51 följande:

Okej i?m in :D Har inte hunnit köpa något nytt digitalt ännu men idag visade clearblue ett dubbelt så starkt streck som i förrgår, det måste väl vara på väg åt rätt håll då? Mensen lyser med sin frånvaro, dock INTE flytningarna, jag är ganska andfådd för det mesta och kisseriet är vääldigt aktivt dygnet runt, även törsten.. 4+5

åh men då borde du ju ändå kunna glädjas åt det :D Vore ju superkonstigt om det va fel på alla andra test, måste varit något knas med de digitala du tog då. Håller tummarna för dig !
  • stragge
    Anonym (Lo) skrev 2019-11-16 18:45:25 följande:

Någon som är på att starta en till juligrupp på fb? :)

Skicka meddelande till mig med din mejladress så bjuder jag in dig. Helt hemlig grupp :)
  • stragge
    Jgd skrev 2019-11-16 09:29:32 följande:
    Är också gärna med i fb grupp om de finns någon eller om någon vill starta ????????
    Skicka meddelande till mig med din mejladress så bjuder jag in dig. Helt hemlig grupp :)
  • stragge
    Ssssaraa skrev 2019-11-16 08:44:22 följande:

Plussade idag, bf 22 ???? Är det någon som startat en facebokgrupp, vill gärna gå med isf ????

• awi

Hej! Hoppar gärna in här om jag får? Plussade idag på ÄL+10. Det är vårt fjärde försök till vårt gemensamma barn. Jag har en son sedan tidigare som är 5 år. Det är lite roligt för när jag skrev in i appen så blev det beräknat till 29 juli vilket är dagen innan min sons födelsedag. Min bästa kompis är gravid nu och hon har fått bf på sin dotters födelsedag. Är det vanligt att det blir så? Har ni förresten tips på bästa gravidappen? Sist jag var gravid så var det libero som var bäst men sen verkar inte vara aktuell längre :)

Svar på tråden BF JULI 2020