BF JULI 2020
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli 

Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli 

Jag har testat många men tycker personligen mest om preglife :)
Var i samma BIM-grupp som dig, min sista mens var 21 oktober. Är glad men vågar liksom inte riktigt fullt ut än. Plussade för två dagar sen och vill beema mig fram till iaf UL i vecka 8. Grattis :)
Jag går in i vecka sex imorgon men mina symtom har börjat klinga av, mår fortfarande illa på morgonen, hade växtvärk förra helgen men nu knappt mol. Misstänker MA, ska till hölslsamtal et den 21 november, kan jag be om ett vul om symtomen fortsätter försvinna?
Så häftigt! Grattis till dig med <3 Ska ringa MVC i morgon och se vad de säger. Funderar på om jag ska fortsätta testa för att se att strecken blir starkare, eller om det bara oroar en? Man kanske bara ska nöja sig med det här testet och vara glad?

Jag har inte mått illa denna morgon eller igår.. Man blir så orolig!
Jag är också orolig för missfall. Hade ett innan dottern som nu är 6 år och hade ett utomkveds i feb i år. Jag vill så gärna komma in och titta då mitt utomlveds tog väldigt hårt på mig då de tog bort ena äggledaren och framtiden var så oviss. Vågar inte ens ringa bm för ett nej skulle nog knäcka mig.