• qaswas122

BF JULI 2020

Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli GladHjärta

• Svar på tråden BF JULI 2020
  • Corros
    LizzieP skrev 2019-11-15 15:01:21 följande:
    Tack för ditt svar. Läste ditt inlägg ovan också. Håller alla tummar för dig så hoppas jag vi får följa våra graviditeter ihop!
    Jag fick nyss 2-3 veckor på CB digital (för två dagar sen var det 1-2 veckor). Jag måste haft ÄL tidigare än jag trott! Åh det känns faktiskt lite bättre nu. Hoppas hoppas på starkt för dig nu!
  • Lady K

Så kul att läsa om er andra! Själv släpar jag mig fram med min konstanta åksjuka...Verkligen jätteillamående denna graviditet. Försöker se det positiva i det men har rent utsagt skitjobbigt på jobbet då jag jobbar i lagård med mjölkkor och ALLT luktar så mycket. Har fått berätta för mina närmsta kollegor så de fattar varför jag går och ulkar och kväljs hela tiden. Men är såå förväntansfull ändå! Var på inskrivning hos BM i måndags, kändes skönt att prata lite och återse henne så här dryga 2 år sen sist. Går in i v 8 på söndag.

• Anonym (T96)

Usch, jobbigt att må illa :( jag har ?bara? himla ont i magen... vaknar på nätterna med sjukaste krampen, tar upp emot 20 minuter innan det försvinner. Är bara i v. 5 så hoppas verkligen att det försvinner snart...

• Anonym (J)
    Anonym (T96) skrev 2019-11-15 20:11:42 följande:

Usch, jobbigt att må illa :( jag har ?bara? himla ont i magen... vaknar på nätterna med sjukaste krampen, tar upp emot 20 minuter innan det försvinner. Är bara i v. 5 så hoppas verkligen att det försvinner snart...

Min molvärk försvann i vecka 6 med dottern och denna grav. försvann den också en vecka efter BIM ungefär.. Känner fortfarande av det ibland men inte som i början..
  • Jgd

Jag plussade idag på dagen jag skulle haft min mens. Bf typ 26 juli. Så väldigt tidigt. Men hoppas på att de skall gå vägen denna gången. Har två barn sen innan men vi längtar väldigt mycket efter en 3a

• qwe1990
    Jgd skrev 2019-11-15 22:54:23 följande:

Jag plussade idag på dagen jag skulle haft min mens. Bf typ 26 juli. Så väldigt tidigt. Men hoppas på att de skall gå vägen denna gången. Har två barn sen innan men vi längtar väldigt mycket efter en 3a

Va roligt! Då är vi ganska nära varandra. Jag har nog bf runt 28 juli tror jag :) För mig är det första så jag är fortfarande halvt i chock!
  • Ssssaraa

Plussade idag, bf 22 ???? Är det någon som startat en facebokgrupp, vill gärna gå med isf ????

• Ssssaraa
    Ssssaraa skrev 2019-11-16 08:44:22 följande:

Plussade idag, bf 22 ???? Är det någon som startat en facebokgrupp, vill gärna gå med isf ????

Vad många frågetecken det blev, skulle vara ?:)?
  • Solros2

Hej ! Stort grattis till er alla som plussade! Igår har även jag testat på dagen! Mensen försenad 8 dagar !

• LizzieP
    Solros2 skrev 2019-11-16 09:05:26 följande:

Hej ! Stort grattis till er alla som plussade! Igår har även jag testat på dagen! Mensen försenad 8 dagar !

Åh det där ser underbart ut! Stort grattis och lycka till!!!
Svar på tråden BF JULI 2020