• qaswas122

BF JULI 2020

Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli GladHjärta

• Svar på tråden BF JULI 2020
  • Jgd
    qwe1990 skrev 2019-11-15 23:46:55 följande:

Va roligt! Då är vi ganska nära varandra. Jag har nog bf runt 28 juli tror jag :) För mig är det första så jag är fortfarande halvt i chock!

grattis!! De är så spännande när man väntar sitt första!
  • Jgd
    Ssssaraa skrev 2019-11-16 08:44:22 följande:

Plussade idag, bf 22 ???? Är det någon som startat en facebokgrupp, vill gärna gå med isf ????

Är också gärna med i fb grupp om de finns någon eller om någon vill starta ????????
  • Solros2
    Jgd skrev 2019-11-16 09:28:31 följande:

grattis!! De är så spännande när man väntar sitt första!

Tack så jättemycket! Detsamma !
  • Solros2
    LizzieP skrev 2019-11-16 09:20:49 följande:

Åh det där ser underbart ut! Stort grattis och lycka till!!!

Tack så jättemycket
  • staar
    Jgd skrev 2019-11-16 09:29:32 följande:

Är också gärna med i fb grupp om de finns någon eller om någon vill starta ????????

Det finns en startad som det står om tidigare i tråden. Är själv inte med än då det är för tidigt för mig men leta i tråden. Tror det startades ganska så todigt
  • Ereya

Hej kompisar!

Om allt går som det ska så kommer jag föda barn i juli jag med! 25 juli är BF. Ryms jag här? :D

• Anonym (Kluven)

Har bf 2 juli och har blivit erbjuden att göra cellprov vid inskrivningen. Var 3 år sedan sist. Har läst att det ska vara ofarligt men blir ändå nojig.. Rädd att blöda och bli orolig för missfall eller i värsta fall få ett missfall då jag läst att vissa fått det dagarna efter ett cellprov. Även om det nu inte skulle bero på det. Hur tänker ni kring cellprov under graviditet? Kluven.

• AnnaAgaton

Hej! Vår Facebookgrupp julibäbis är nu full så någon får starta en till grupp om det inte redan är gjort<3 så kan tyvärr inte ta emot fler! Mvh Ann-Louise

• Solros2
    Ereya skrev 2019-11-16 14:50:53 följande:

Hej kompisar!

Om allt går som det ska så kommer jag föda barn i juli jag med! 25 juli är BF. Ryms jag här? :D

Grattis!! Vi håller tummarna!
  • Anonym (Lo)

Någon som är på att starta en till juligrupp på fb? :)

Svar på tråden BF JULI 2020