BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Flyttar mig på listan, starkt plus idag :)
1/12 - Snarttrettiochtrevar89, Ginevi14
2/12 - Nixtie
3/12 pusselmamma
4/12 - Linnmal, Emmiealina
5/12 - boshab
6/12 - EllaLo, En sladdis?
7/12 - Hoppas96, saran92 , paramore, Snuffles
9/12- Asplövet18, S9191, jenno0
11/12 - MW90
12/12 - Mirum, FELT
13/12 - Tjoppa12
14/12 - Loppan883 , Steeph, Sarakarolina
16/12 - solkakan
19/12 - liloma, Nyckelpiga2017
20/12 - Mevi1315, Rosahimmel86
22/12 - MissJibs, Luthiens
23/12 - patzy90, myownworstenemy,
24/12 - Nicciz, hundenhubbe, NervösAnonym
27/12 Fantasifulltnamn, erla91
28/12 - Supertrio, larssonc
29/12 - Link92
30/12 - PelloBello
31/12 - Em595, Pewc
Plussat:
Linnmal
Emmiealina
Hoppas på sladdis
FruA2019
Mamma2014
Smuffsan
Bobbycar92
Jag vill också vara med!!
Så skönt att veta att inte vara ensam, min man tycker jag är besatt för jag pratar om det konstant, hahaha! Eftersom bara han och jag vet om det, så kan det vara skönt att ha er! Speciellt eftersom vi går igenom samma sak! Min mens började igår! Sen har jag precis köpt ClearBlue fertilitetsmonitor som jag ska börja med idag! Någon mer så kör med den eller provat och har erfarenhet?
Flyttar mig på listan, starkt plus idag :)
1/12 - Snarttrettiochtrevar89, Ginevi14
2/12 - Nixtie
3/12 pusselmamma
4/12 - Linnmal, Emmiealina
5/12 - boshab
6/12 - EllaLo, En sladdis?
7/12 - Hoppas96, saran92 , paramore, Snuffles
9/12- Asplövet18, S9191, jenno0
11/12 - MW90
12/12 - Mirum, FELT
13/12 - Tjoppa12
14/12 - Loppan883 , Steeph, Sarakarolina
16/12 - solkakan
19/12 - liloma, Nyckelpiga2017
20/12 - Mevi1315, Rosahimmel86
22/12 - MissJibs, Luthiens
23/12 - patzy90, myownworstenemy,
24/12 - Nicciz, hundenhubbe, NervösAnonym
27/12 Fantasifulltnamn, erla91
28/12 - Supertrio, larssonc
29/12 - Link92
30/12 - PelloBello
31/12 - Em595, Pewc
Plussat:
Linnmal
Emmiealina
Hoppas på sladdis
FruA2019
Mamma2014
Smuffsan
Bobbycar92
Ja precis den stiger efter ÄL och jag hoppas att den stiger nu så att jag vet att ägglossningen var då när strecken va så starka. Mitt öga ville iaf se att det var två lika starka streck på stickorna!
Är det någon här som har blivit gravid fortare med hjälp av ägglossningstester?
Detta är första månaden som jag kommer testa regelbundet, men dem gånger jag har använt ägglossningstester så har jag alltid starka streck, aldrig positivt då jag inte testat rätt period osv..
men det känns som att min kropp inte själv riktigt vet vad för dag det är :/
Jag kommer testa varje dag fram till BIM nu för att vara säker och lära mig lite mer.. men jag har för mig att om man har pcos så får man ofta starka utslag på ältester och kan vara svårt att hitta äl genom det (Om man har pco) stämmer det? Isåfall är det väl inte lönt för mig att fortsätta? :o
Detta är första månaden som jag kommer testa regelbundet, men dem gånger jag har använt ägglossningstester så har jag alltid starka streck, aldrig positivt då jag inte testat rätt period osv..
Jag kommer testa varje dag fram till BIM nu för att vara säker och lära mig lite mer.. men jag har för mig att om man har pcos så får man ofta starka utslag på ältester och kan vara svårt att hitta äl genom det (Om man har pco) stämmer det? Isåfall är det väl inte lönt för mig att fortsätta? :o
Jag får nog säga emot ovanstående kommentar att äl kan bekräftas med tempning, iallafall för oss som har pcos. Jag tempade under några månader och visst vissa cykler lyckades jag hitta äl med tempning + ältest, däremot har jag också haft cykler där tempningen pekade på att jag skulle ha äl men testen visade 0 likaså progesteronprovet. Jag hade nog kört på både temp och äl test ändå, dock är egentligen bara ett blodprov det som kan säkert påvisa att äl skett :) Lycka till!
Hej! Grattis till er som plussat.
Jag fick min mens förra veckan och nu börjar den ta slut. Igår kom det bara någon droppe på pappret när jag kissa och samma sak idag. Inget i trosskyddet.
Vad jag vet så är detta min första "egna" mens, tidigare använt mig av preventivmedel och primolut för förra menstruationen. Så nu denna gång tänkte jag testa äl stickor, mest för att se att min ägglossning är igång. Vad ska jag tänka på? När ska jag börja testa och ska man testa vid samma tid varje jag? Har " testbankens ägglossningstest " hemma.
Tacksam för svar. Kram på er!
Jag köper på testlagret typ 20 st för 100kr :) så då kan man testa massor haha!