BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Bim-3 eller-4. Molande i ryggslut/livmoder. Känns som mensen ska komma hela tiden och har känts så i några dagar nu. Så allt är typ precis som vanligt innan mens förutom att molandet började tidigare än vanligt men säkert inget som är ovanligt. I mina andra graviditeter så minns jag att jag också hela tiden kände det som att mensen skulle komma så molandet är för mig tecken på både mens och ev graviditet. Känslan att det inte är något sitter kvar..
Hur går det för er andra?
Spännande att se att lite pluss börjat komma redan. Jag fick hög fertilitet på min cb monitor i måndags, har inte fått maximal än men det känns bra då sambon jobbat hur mycket som helst så har vi bara lyckats få till det 1 gång igår. Nu ska jag också lägga mig för imorn väntar tenta för mig och förhoppningsvis lite mys så jag behöver ladda batterierna, sov gott!
Tror jag ska sticka ner och köpa ett cb early, tycker de är enklare att läsa av! Så tar jag ett imorgon på morgonen :) Är såå snurrig och har molvärk så HOPPAS det är symtom men samtidigt är jag livrädd för att tro nåt. Vi har ändå försökt i snart 2,5år med bara två mf på vägen.
Jag är på äl+10 och tycker dagarna kryper fram. Månadens testande har dragit igång så testar ett om dagen men endast negativt, tappar lite hopp ju närmare bim jag kommer för många plussar ju innan bim och mina är tokblanka så.. Testar du först efter Bim eller hur gör du?
Du testar inte?
Jag e för nyfiken så jag ska nog testa så snart jag "Kan" o tror att d ev kan synas ngt. Har ev äl på lördag. Men vet inte eftersom jag precis haft min första mens efter förlossning. Så den behöver ju inte alls va regelbunden nu eller ens ha fått igång äl. Men vi får se om d kanske blir den bästa julklappen som man kan få :)
Godmorgon!
Eftersom jag inte kan hålla mig, så tog jag ett test alldeles för tidigt. Äl+ 8 idag, bim på måndag. Jag har korta cykler..
Nu tog jag ett testa tidigt test och undrar om jag ser nåt eller om det bara är skugga från testnlinjen? Vad ser ni?

Godmorgon!
Eftersom jag inte kan hålla mig, så tog jag ett test alldeles för tidigt. Äl+ 8 idag, bim på måndag. Jag har korta cykler..
Nu tog jag ett testa tidigt test och undrar om jag ser nåt eller om det bara är skugga från testnlinjen? Vad ser ni?
Tycker mig se super svagt men vänta några dagar och testa igen.
Det är svårt att hålla sig så jag förstår dig. Håller tummarna att det är ett plus.
Godmorgon!