• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • Ginevi14
    Bellis92 skrev 2019-12-04 10:03:45 följande:

Det ser positivt ut. Hoppas bara inte den blödning jag fick i söndags var ett missfall. Får fortsätta testa helt enkelt och inte överanalysera.

Grattis!! :D Precis som du skriver, överanalysera inte. Ta det lugnt och njut av att du är gravid :) Har du tidigare erfarenhet av mf?
  • Paramore1

Skulle ni tolka detta som spökstreck? Jag tog ett, eftermiddag och inte väntat 4timmar. Sen stack jag till stallet och kom hem 2 timmar senare. Nu ser jag detta. Är det torkstreck?

• saran92
    Paramore1 skrev 2019-12-04 18:43:51 följande:

Skulle ni tolka detta som spökstreck? Jag tog ett, eftermiddag och inte väntat 4timmar. Sen stack jag till stallet och kom hem 2 timmar senare. Nu ser jag detta. Är det torkstreck?

Vet ju att man inte ska lita på test efter test tiden gått ut men hade jag fått det testet hade jag definitivt trott det var något. Har aldrig sett ett negativt test hux flux bli positivt efter tiden gått ut. Men hade absolut tagit ett nytt med morgonurin imorgon! :)
  • Snuffles
    Paramore1 skrev 2019-12-04 18:43:51 följande:

Svårt säga men ta ett nytt imorgon..håller tummarna!
  • Paramore1
    Snuffles skrev 2019-12-04 19:50:22 följande:

Svårt säga men ta ett nytt imorgon..håller tummarna!

Tror jag ska sticka ner och köpa ett cb early, tycker de är enklare att läsa av! Så tar jag ett imorgon på morgonen :) Är såå snurrig och har molvärk så HOPPAS det är symtom men samtidigt är jag livrädd för att tro nåt. Vi har ändå försökt i snart 2,5år med bara två mf på vägen.
  • Snuffles

Bim-3 eller-4. Molande i ryggslut/livmoder. Känns som mensen ska komma hela tiden och har känts så i några dagar nu. Så allt är typ precis som vanligt innan mens förutom att molandet började tidigare än vanligt men säkert inget som är ovanligt. I mina andra graviditeter så minns jag att jag också hela tiden kände det som att mensen skulle komma så molandet är för mig tecken på både mens och ev graviditet. Känslan att det inte är något sitter kvar..

Hur går det för er andra?

• saran92
    Snuffles skrev 2019-12-04 20:00:23 följande:

Bim-3 eller-4. Molande i ryggslut/livmoder. Känns som mensen ska komma hela tiden och har känts så i några dagar nu. Så allt är typ precis som vanligt innan mens förutom att molandet började tidigare än vanligt men säkert inget som är ovanligt. I mina andra graviditeter så minns jag att jag också hela tiden kände det som att mensen skulle komma så molandet är för mig tecken på både mens och ev graviditet. Känslan att det inte är något sitter kvar..

Hur går det för er andra?

Jag är på äl+10 och tycker dagarna kryper fram. Månadens testande har dragit igång så testar ett om dagen men endast negativt, tappar lite hopp ju närmare bim jag kommer för många plussar ju innan bim och mina är tokblanka så.. Testar du först efter Bim eller hur gör du?
  • s0ff

1/12 - Snarttrettiochtrevar89, Ginevi14

2/12 - Nixtie

3/12 pusselmamma

4/12 - Linnmal, Emmiealina

5/12 - boshab

6/12 - EllaLo, En sladdis?

7/12 - Hoppas96, saran92 , paramore, Snuffles

9/12- Asplövet18, S9191, jenno0

11/12 - MW90

12/12 - Mirum, FELT, s0ff

13/12 - Tjoppa12