BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Här är en till som har molvärk, men haft typ i 3 dagar. Börjar dock kännas av mer och mer. Har haft känningar i båda äggstockarna också. Är ?bara? på ÄL+7. Beräknad bim är 14e.
Åh, jag undrar exakt samma sak! :)
Har också BIM 15/12 :D
Oj såg ditt meddelande nu, superspännande. Hur ska du göra? Ska du ta ett testa tidigt?
Så himla spännande! Ska du testa tidigt eller håller du dig till BIM? Vi har nästan samma datum ju
Då är det ingen äl temp höjningen håller in sig till mens.Känner mig väldigt påläst då jag står fast vid det. Eftersom jag använder natural cycels och läst alla artiklar där om äl. Om den sjunker så går det inte att fastställa om man har haft en äl eller inte..

Jag hade sån dov värk i ungefär en vecka innan BIM förra månaden. Det visade sig att jag var gravid, men det slutade i missfall bara 4 dagar senare. Jag brukar inte ha jätteont vid mens, men tyckte ändå inte att det riktigt kändes på samma sätt. Den dova värken kändes mer... fokuserad... eller vad man ska säga. Och ju närmare BIM jag kom, ju mer blev det en tryckande känsla. Som att något faktiskt höll på att bli större därinne. Det gjorde inte ont utan bara... molade... :)
Så kändes det för mig, den gången. Det är kanske olika från gång till gång och person till person? :)
Håller tummarna för dig!
Hallå!!
Är det någon som haft mer flytningar och varit gravida? Jag har haft de nu, och en gång var de liksom ?beiga? typ! Även ?molvärk? till och från :) jag tog ett test som jag la upp tidigare i denna tråd men de va så svagt så ska ta ett cb digitalt snart tänkte jag :) så nervös!! Mina tidigare cykler har jag ALLTID haft spottings, fått rosa blödningar efter sex osv men inget alls nu!
Godkväll!
Jag har tempat vid 3 tillfällen endast, tyvärr. Men idag höjdes tempen med 0.1 grad. Kan det betyda att äl är på g? Eller är det inte så det funkar?

Oooh spännande ändå. Jag har tappat hoppet lite när alla skriver att det känns som mensvärk för exakt så är det inte för mig. Lite som ett tryck, ibland gör det ont på vissa punkter. Kände du också så? Jag kan ana den ibland, inte så jag störs av den, så jag har typ intalat mig själv att det inte beror på graviditet . Att då borde det göra ondare typ. Löjligt, jag vet ju inte hur det känns att vara gravid så jag kan ju inte bara intala mig att det inte är nåt heller.
Trodde inte jag skulle känna något idag, men det gör jag. Inte lika mycket dock.
Imorse vaknade jag dock upp dyngförkyld, kan man bli det i samband med grav ? Nu letar man alla tecken
Och beklagar ditt missfall och håller tummarna för att det går vägen nästa gång <3
Godkväll!
Jag har tempat vid 3 tillfällen endast, tyvärr. Men idag höjdes tempen med 0.1 grad. Kan det betyda att äl är på g? Eller är det inte så det funkar?