BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12

Jaha, jag har inte sovit mer än innan och tempen sjönk ändå 00.6..
Har aldrig testat detta innan och kommer nog ta ett tag innan man blir proffs :) men hittills har jag tempar max 20 min efter jag vaknat och skrivit in i min menskalender, kl 12.00 varje dag tar jag ägglossningstest.
Men tempen sjunker väl av LH höjning? Och sen stiger av gulkroppshormonet som bildas efter ägglossning? Förlåt att jag frågar, känner mig helt ny på detta trots barn sedan innan :O
Gud man kommer bli galen och det har ändå bara gått en vecka sen jag börja med ältest..
Dem andra barnen blev "bara" till och nu när dem tjatar om en liten bebis till och vi planerar syskon blir det inget, trots två år utan skydd och regelbundet sexliv.. :o
Om man vill veta om äl :)Du ska tempa direkt när du vaknar. Innan du kliver upp ur sängen, helst innan du börjar prata eller röra på dig för mycket. :)
Tack för svar. Så jobbigt att de är så strikt hehe :P men förstås billigare i längden så då får jag väl börja om och göra rätt nästa cykel som förhoppningsvis inte blir av pga graviditet men mest troligast är att de inte blir något denna månad heller. Kör på med ältester och billingsmetoden så länge :)
Jag tycker mig känna lite molvärk men det kan bero på något annat. Jag är så nyfiken på att testa men just nu är det alldeles för tidigt. Jag köpte clearblue testa tidigt och funderar på att ta det nästa lördag fast egentligen vill jag testa ännu tidigare. Min bim är på söndag den 15:e, NC har ändrat sig ifrån det jag tidigare uppgav i tråden. När tror ni att det är vettigt att prova testa tidigt?
Hej! Har följt här men inte skrivit. BIM idag om cykeln håller sig på 27 dagar, ibland är den 28. Ingen tempdipp idag trots ett släng av mensvärk igår, inga spottings. Kommer testa imorgon om mensen inte kommer och tempen håller sig imorgon bitti.
Mensen kom idag så hoppar ut ur tråden nu, lycka till ni andra!
Om man vill veta om äl :)Du ska tempa direkt när du vaknar. Innan du kliver upp ur sängen, helst innan du börjar prata eller röra på dig för mycket. :)
Lycka till. Jag har beräknad äl på måndag. Så förhoppningsvis blir det plus till julafton :)
En liten fråga:
Har ni varit med om att det kommer lite blod i flytningarna efter sex?
Alltså det blev bara rosa o kom två omgångar när jag torka mig, sen helt plötsligt borta igen...
Mensen kom idag *störtgråt*. Hoppas på 2020.
Åh fattar att du är ledsen Asplövet, kram till dig