BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Tror inte de blir plus för mig i december ????. Positivt ägglossning test i em Men mannen e magsjuk ????.
Hade sex igår men känns som vi hade behövt ha de flera dagar..
Tror inte de blir plus för mig i december ????. Positivt ägglossning test i em Men mannen e magsjuk ????.
Jag har hängt med och läst men aldrig kommenterat.. nu står jag inför BIM-4 och återigen med förhoppningar. Haft väldigt Konstigt mående senaste veckan men det kanske bara är skengraviditet? Vi har försökt i ca 2.5år, är inskrivna på fert.enheten och inväntar ivf. Har hypotyreos, men för övrigt mest oflyt tror jag?? Jag svarar bra på medicinen.
Ikväll fick jag lite rosa när jag torkade mig. Nidblödning eller mens på g?? Vågar inte testa mig, blir så besviken varje gång :( många runt mig som har eller är gravida, jag önskar så att det var våran tur nu! Känner inte att jag glädjer mig på samma sätt längre som jag brukar och är sååå trött på den ständiga frågan "när ska du släppa loss?" "när är det er tur?" Vore så skönt att bolla lite med andra i samma sits ???? :)
Samma här, bim på torsdag. Tänker redan att det är kört och att vi preciiiiis missade äl. Hade äl-flytningar på lördagen men inte sex förrän söndagkväll.. Så säkert kört. Vill inte hoppas för blir så besviken :(
Såg i ditt i lägg innan att de var felskrivet att du är på äl +5/6 inte bim så jag hade som sagt druckit! :)
Men om du är på bim+5-6 bör du väl kunna gravtesta dig?
Jag själv hade avstått från det att jag började försöka skaffa barn.. Vad andra tycker och tänker om dig att du väljer att dricka alkoholfritt oavsett anledning kan kvitta! Du kanske går på penicillin, inte kände för det just då... Ja vad som helst :) så stå på dig om du känner dig minsta osäker <3
störtdyk i temp och så mens, dag 61 i cykeln... Tar en liten paus från FL tror jag.. Drar igång med bidrottningelé idag och håller tummarna för en kortare cykel den här gången... Ringer också gyn på måndag för att se om hjälp finns att få.... lycka till alla!
Jag menade ÄL+5-6, inte BIM! Är uppenbarligen lite förvirrad idag. Hade dock gärna varit efter BIM istället!
Jag bryr mig inte så mycket om vad folk tycker utan vill mest inte att de ska börja misstänka att jag är gravid eller försöker bli gravid. Även om många säkert anar det. Men jag kan alltid skylla på att jag har tagit Treo eller något. Idag blev det bara vatten.
Fortfarande ingen mens här. Bim+5 nu. Testade negativt på morgonen bim+3. Ingen mensvärk. Något ömma bröst och ilningar ner mot ljumskarna. Fortfarande svullen mage. Önskar bara mensen kunde dyka upp om den nu om jag ändå inte är gravid.