BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Grattis alla som pussat.
Har bim 30 el 31 dec.
Dock åker mannen iväg den dagen jag har ägglossning.. Kan man hoppas på tur iom att vi myser dagarna innan?
Ni som haft koll på ägglossning å plussat har ni haft sex just den dagen?
Hej! Aldrig skrivit i sånna här inlägg men såg nu ett som är intresseanmälan för min fråga. Så jag provar!
Har en dotter på 1 år och vi försöker igen. Dock får jag köra med cb ägglossningstester då jag har oregelbunden mens. Så jag måste ha koll.
Iaf, jag har haft cirkel i 4 dagar( 9 dec) och idag 13 dec nu på morgonen så får jag FAST gubbe direkt.
Denna gång fick jag ingen bli blinkande gubbe.. Någon som vet varför och varit med om det?
Har man blinkade gubbar så har man ju ? fler? chanser att bli gravid, nu känns det som att vi har en chans. Vi har väl bara idag och imorgon på oss att försöka hinna med oss.
Jag plussade i morse????

Jag plussade i morse????
Tack för svar! Då vet jag att jag kan vänta mig en mens iaf / ev graviditet. Har varit så mycket symptom de senaste två månaderna, som bara visat sig vara ovanligt stark ägglossning. Så nu vet iaf hur min ägglossning känns, bekräftade den med ägglossningsstickor också denna månaden. Och lyckades få till det i samband med det. Men nu är alla symptom som bortblåsta och det känns nästan som om jag haft mens men glömt bort det haha.
Är väl bara att vänta och se, tillslut kommer den väl. Om inte så får jag ta ett nytt gravtest om en vecka.
Ligger och här ont i vä äggstock. Högra förra månaden. Nu är frågan om det är ägglossningen eller inte. Brukar kunna bli öm i den som släpper efteråt också men de känns nästan som ägglossning??? Men såhär sen borde den inte vara.... och isåfall har vi prickat fel. Bajs
Grattis alla som pussat.
Har bim 30 el 31 dec.
Dock åker mannen iväg den dagen jag har ägglossning.. Kan man hoppas på tur iom att vi myser dagarna innan?
Ni som haft koll på ägglossning å plussat har ni haft sex just den dagen?
Men grattis !! När var BIM?
Nu är det ingen tvekan längre <3
Jag hoppar nu över till "väntar barn" gruppen
Hoppas få träffa på många av er där :)

Svagt illamående o molvärk. Dag 21 men inget plus än. Bim 20/12 så är kke tidigt.