• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • solkakan
    Rosahimmel86 skrev 2019-12-14 06:39:48 följande:

Nu är det ingen tvekan längre <3

Jag hoppar nu över till "väntar barn" gruppen

Hoppas få träffa på många av er där :)

Wow stort grattis till dig också!

Så kul att det är riktigt många plus i gruppen!
  • Patzy90

Någon här som äter bidrottninggele?

Märker ni någon skillnad med er pms? Jag har grov pms och får alltid ångest innan mens.

• Steeph

Har bim imorgon (15/12) och tog predictor early imorse. Negativt såklart så det känns kört för oss denna månad. Dock fortfarande hög temp men den lär sjunka imorgon... blä.

• Anonym (Hoppas)

Hej jag har följt denna gruppen lite på avstånd, har haft två tidiga missfall på raken där mensen kommit en vecka senare än beräknat ungefär. Senaste missfallet började 18 november och jag var inne på gyn ett par dagar senare för att få konstaterat att allt var borta och gjorde även ett negativt graviditetstest.

Hatar verkligen denna väntan på att ta graviditetstest och hela tiden leta symptom och denna månaden har jag inte känt något speciellt förutom att jag varit på väldigt dåligt humör och känslig. Har två barn sedan tidigare och har båda graviditeterna fått tidiga symptom såsom ömma bröst och blivit andfådd lätt.

Jag tror att bim är imorgon om det inte blivit alldeles knas efter missfallen och jag gjorde ett testa tidigt i måndags som visade negativt, gjorde ett nytt test i torsdags Med kvällsurinen och även det var negativt. Har hela tiden ställt in mig på att det inte blivit något och har hoppats på att mensen bara kommer så vi kan göra ett nytt försök. MEN, tog ett test i morse mest för skoj skull då jag har många tester kvar och jag hållt mig hela natten. Tycker att jag ser ett streck till men vågar inte hoppas, det syntes som sagt ingenting i torsdags och nu detta? Hoppas men är livrädd för ännu ett missfall.

• Fråntretillfyra
    Anonym (Hoppas) skrev 2019-12-14 08:30:55 följande:

Hej jag har följt denna gruppen lite på avstånd, har haft två tidiga missfall på raken där mensen kommit en vecka senare än beräknat ungefär. Senaste missfallet började 18 november och jag var inne på gyn ett par dagar senare för att få konstaterat att allt var borta och gjorde även ett negativt graviditetstest.

Hatar verkligen denna väntan på att ta graviditetstest och hela tiden leta symptom och denna månaden har jag inte känt något speciellt förutom att jag varit på väldigt dåligt humör och känslig. Har två barn sedan tidigare och har båda graviditeterna fått tidiga symptom såsom ömma bröst och blivit andfådd lätt.

Jag tror att bim är imorgon om det inte blivit alldeles knas efter missfallen och jag gjorde ett testa tidigt i måndags som visade negativt, gjorde ett nytt test i torsdags Med kvällsurinen och även det var negativt. Har hela tiden ställt in mig på att det inte blivit något och har hoppats på att mensen bara kommer så vi kan göra ett nytt försök. MEN, tog ett test i morse mest för skoj skull då jag har många tester kvar och jag hållt mig hela natten. Tycker att jag ser ett streck till men vågar inte hoppas, det syntes som sagt ingenting i torsdags och nu detta? Hoppas men är livrädd för ännu ett missfall.

Tufft med missfall och hoppas det tar sig och håller denna gången :) för jag ser streck utan tvekan :)
  • Entusiastisk
    Anonym (Hoppas) skrev 2019-12-14 08:30:55 följande:

Beklagar missfallen:(

Men jag ser också utan tvekan ett streck!!

Grattis!!

Du kan ju alltid "bekräfta" det med ett digitalt för att få det svart på vitt imorgon bitti!?

Håller alla tummarna att det förblir så denna gången <3 och vad passar inte bättre nu till julen än ett litet julmirakel<3
  • Anonym (Anna90)

Äl +6/7 idag.. Ska försöka hålla mig från att testa tills på måndag på äl + 8/9. Dagarna sniiiiiiiglar dig fram, fasen så dryg denna väntan är.

Någon annan som är ungefär på samma ställe i cykeln?

• Fantasifulltnamn

Godmorgon! Sitter med världens äckligaste smak i munnen, beskt typ. Misstänker att jag missat ägglossning som sagt. Någon som varit gravid tidigare och kan bekräfta att det kan vara tidig symptom? Jag har även magknip vilket jag aldrig har annars.. Ångrar att jag inte testade mig när jag vaknade. Måste ägglossningstest reagera på graviditet eller gör det de oftast? Inte ens kaffet smakar bra..

Och grattis till alla som plussat, ni lär ju ha fått världens bästa julklapp! Lycka till i framtiden och hoppas vi inte möts i sånna här trådar på åtminstone 9 månader!

• Anonym (Hoppas)

Glad jag blir att jag inte är ensam om att se det, tillslut börjar man tvivla på sig själv! Ska försöka vänta tills på måndag å göra nästa test om inte mensen kommit. Vid båda missfallen blev aldrig strecket starkare så hoppas att det går vägen denna gången.

Håller tummarna för er andra!

Svar på tråden BIM December 2019