• Anonym (Halvdant)

    Vad känner ni er sämst på med sex?

    Vill gärna höra era akilleshälar när det gäller sex, om man nu kan säga så?

    Vad känner ni er dåliga på eller mindre bra? Kanske osäkra på?

    Kan det variera från person till person, eller har det blivit en grej ni liksom failar på eller känner er otillräckliga allmänt på?

    Ni får så klart även delge vad ni är bra/bäst på om ni vill?:P

  • Svar på tråden Vad känner ni er sämst på med sex?
  • Anonym (Begränsad)
    Fritz08 skrev 2019-11-22 11:24:29 följande:
    Köp någon ätbar massageolja som doftar gott och ge honom massage då du slickar och smakar på utvalda kroppsdelar.
    Får googla på det, tack  
  • Anonym (N)

    Jag är dålig på att komma... min kille gör allt för mig men jag kan ofta inte slappna av ordentligt när jag känner att han har hållit på länge och säkert är trött och tycker det tar tid osv, det är så onödigt. Men vi jobbar på det så förhoppningvis blir det bättre i framtiden, vi har inte varit tillsammans i flera år så antar att man utvecklas om man har det som mål.

  • Bjoer
    Anonym (Begränsad) skrev 2019-11-22 11:21:15 följande:
    Det är en bra idé, är bara rädd för att jag ska känna mig fånig på kuppen :-/ Jag älskar vårt sexliv, vi har sex minst 4 gånger i veckan - men jag inser ju att han liksom leder det. Kanske är han bekväm med det och gillar det, men ibland blir jag osäker.
    Du kommer säkert känna dig fånig första gången. Inte för att det är fånigt, men för att det är ovant. Ibland måste man helt enkelt inte ta sig själv på så stort allvar och våga leka lite. Då gör det inte lika mycket om det blir lite fel och konstigt. Ofta är det vägen till att sen kunna göra det seriöst.

    Jag och min tjej har ibland lite humoristiska sexsessioner. Man snubblar lite, gör nått fel, provar nån ny ställning eller får kramp mitt i. Man måste kunna skratta åt sånt och ha lite roligt! :D Sex behöver inte alltid vara allvarligt.
  • Anonym (Svajjande man)

    Sämst på att få den att stå eller behålla ståndet...
    Å det är rätt jobbigt, blir en riktigt dålig spiral, skapar massa prestationsångest å så.


    Visst har sex på massa andra sätt å det är skönt men känslan att tränga in i en kvinna å även avsluta där är nått speciellt.

  • KimLinnefeldt

    Jag är en sensuell man, är bra på att få henne att njuta. 

    Jag skulle vilja kunna avsluta innan det har gått för mig, spara på satsen så att vi kan börja om och börja om, nästa dag och nästa. Hålla på länge, ta pauser, äta en bit, återvända till sängen. Nu har jag så svårt att låta bli att avsluta med att det går för mig.

  • Anonym (Svajjande man)
    KimLinnefeldt skrev 2019-11-22 12:13:17 följande:

    Jag är en sensuell man, är bra på att få henne att njuta. 

    Jag skulle vilja kunna avsluta innan det har gått för mig, spara på satsen så att vi kan börja om och börja om, nästa dag och nästa. Hålla på länge, ta pauser, äta en bit, återvända till sängen. Nu har jag så svårt att låta bli att avsluta med att det går för mig.


    Men även om det går för dig, kan du inte fortsätta sen igen?


     

  • Anonym (A)

    Jag har också svårt för att komma. Vi har ofta sex tre gånger när vi ses och jag får honom komma varje gång. Men kommer i stort sett aldrig själv. Han tycker vi har magiskt sex och säger att han inte har haft så bra sex som vi har i många många år. Jag njuter jättemycket för vi har verkligen bra sex. Han är den enda jag har haft sex med som verkligen fokuserar på min njutning. Men jag har svårt för att komma som sagt. Kan snabbt känna att det blir för mkt fokus på mig, jag är ovan vid att ta plats, blir stressad av att det tar tid... . Hoppas att det ger sig med tiden och försöker bara vara och njuta. Vet inte om kan hantera låsningar som det här på något annat sätt!? Ibland önskar jag att jag hade kommit för hans skull för jag vet att han känner att hur mycket han än försöker så kan han inte tillfredsställa mig.

  • Anonym (Svårflirtad)

    Jag är sämst på att bli kåt. Det är så mycket som ska stämma för att jag ska bli tillräckligt upphetsad. Ofta inleder vi sexandet utan att jag är kåt, så får det komma allteftersom. Är jag väl upphetsad så älskar jag sex och kan göra det mesta tillsammans med min partner. Till min fördel så har jag rätt lätt för att få orgasm både en och flera gånger (under förutsättning att jag är upphetsad dvs)

  • Anonym (Ensam är stark?)

    Jag har tappat motivationen till att ha sex. Har haft flera långa relationer samt några ons i mitt liv. Har aldrig lyckats bli sådär galet kåt som jag blir när jag onanerar. Killarna har kämpat och de flesta har lyckats ge mig orgasm på ett eller annat sätt. Ändå kommer det inte i närheten av den galna njutning jag upplever när jag onanerar och kommer gång på gång under minst en timme. Känns inte så kul att föredra onani men nu vid 45 års ålder har jag börjat acceptera att jag njuter mer av självsex än att ha sex tillsammans med någon annan.

  • KimLinnefeldt
    Anonym (Svajjande man) skrev 2019-11-22 12:23:25 följande:

    Men även om det går för dig, kan du inte fortsätta sen igen?


     


    Nej, jag kunde när jag var 17, men efter 60 är det inte lika piggt. Och förresten så skulle hon nog inte heller vilja att jag börjar om.
Svar på tråden Vad känner ni er sämst på med sex?