• Blåsippa123

BF augusti 2020

Hej!

Jag plussade igår!

Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!

Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)

• Svar på tråden BF augusti 2020
  • FruA2019
    Anonym (CC) skrev 2019-12-01 19:42:08 följande:

Kan inte pma dig då du har doldprofil.

Hur gör jag den inte dold? :/
  • FruA2019
    Anonym (CC) skrev 2019-12-01 19:42:08 följande:

Kan inte pma dig då du har doldprofil.

Nu borde det kanske funka? :)
  • Lullisen

Om ni vill vara med i fb gruppen får ni skicka pm till mej med ert för och efternamn så ordnar vi det :)

• Lina ch

Plussade i lördags väldigt svagt streck , gjorde ett nytt test imorse och strecket var helt klart ????????????

• Lovaui
    Lullisen skrev 2019-12-02 10:07:57 följande:

Om ni vill vara med i fb gruppen får ni skicka pm till mej med ert för och efternamn så ordnar vi det :)

Jag har skickat pm till dig :)
  • Loppalisa

Hej allihopa! Jag plussade idag på BIM. Woho! Vill gärna vara med i FB-gruppen och har skickat meddelande. Tror btw att jag nog hade ÄL tidigare än jag trodde med tanke på att testet redan visade 2-3 veckor.

• Niila

Tänkte bara säga hej och be er hålla tummarna för mig nu..! Vi har försökt i två år och nu står jag med ingen mens och x antal gravidsymptom. Känner mig 95% säker på att jag faktiskt är gravid nu men jag vågar inte testa än. Är så rädd för att bli besviken... Kanske låter konstigt men ja, det har blivit v ä l d i g t laddat med testen för oss. Men o m det nu faktiskt är så blir bf den 7/8(!!). Hoppas att det är okej att jag hoppar in såhär och säger hej. Vill så gärna plussa och kunna dela det här med er..! Skriver när jag testat helt enkelt. Kram!

• Anx123456
    Niila skrev 2019-12-02 21:30:29 följande:

Tänkte bara säga hej och be er hålla tummarna för mig nu..! Vi har försökt i två år och nu står jag med ingen mens och x antal gravidsymptom. Känner mig 95% säker på att jag faktiskt är gravid nu men jag vågar inte testa än. Är så rädd för att bli besviken... Kanske låter konstigt men ja, det har blivit v ä l d i g t laddat med testen för oss. Men o m det nu faktiskt är så blir bf den 7/8(!!). Hoppas att det är okej att jag hoppar in såhär och säger hej. Vill så gärna plussa och kunna dela det här med er..! Skriver när jag testat helt enkelt. Kram!

Testa! 
    Har också bf den 7 augusti, ägglossning runt den 17 november. Jag testade redan den 29 november och fick ett svagt positivt, testade idag och det är starkare är någonsin!
  • Soon2beMrs
    Niila skrev 2019-12-02 21:30:29 följande:

Lycka till! :)
Svar på tråden BF augusti 2020