• Blåsippa123

BF augusti 2020

Hej!

Jag plussade igår!

Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!

Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)

• Svar på tråden BF augusti 2020
  • Unikko

Plussade idag med BIM mens på fredag, 6/12 ???? har försökt i tre månader (endast) så det var kul OCH chockerande ???? räknar på att BF borde vara runt den 14/8 2020 om det vill sig väl ??

• Rosblomman

Här är en till som nyligen plussat ?? efter 3års försök med ett x och ett missfall i bagaget. Har ett barn sedan innan som är 6år. Jag plussade på BIM, dock väldigt svagt. Jag kan inte förstå att det är sant. Jag har mensvärk och ibland "hugger" det till på höger sida. Lite orolig men blöder inte iallafall.

• Anonym (CC)

Hej alla nya här! 
    Det finns en FB grupp som är lite mer aktiv om ni vill vara med i den Glad

• Anonym (M2barn)
    Anonym (CC) skrev 2019-12-04 08:37:46 följande:

Hej alla nya här! 

Det finns en FB grupp som är lite mer aktiv om ni vill vara med i den 

Har skickat meddelande till dig om fb gruppen :)
  • Anonym (M2barn)
    Rosblomman skrev 2019-12-04 08:04:17 följande:

Här är en till som nyligen plussat ?? efter 3års försök med ett x och ett missfall i bagaget. Har ett barn sedan innan som är 6år. Jag plussade på BIM, dock väldigt svagt. Jag kan inte förstå att det är sant. Jag har mensvärk och ibland "hugger" det till på höger sida. Lite orolig men blöder inte iallafall.

Grattis :)
  • Anonym (M2barn)
    Unikko skrev 2019-12-03 20:55:29 följande:

Plussade idag med BIM mens på fredag, 6/12 ???? har försökt i tre månader (endast) så det var kul OCH chockerande ???? räknar på att BF borde vara runt den 14/8 2020 om det vill sig väl ??

• CvN
    Anonym (M2barn) skrev 2019-12-04 08:43:57 följande:
    Har skickat meddelande till dig om fb gruppen :)
    Hej jag ser inget meddelande. Testa igen har tagit bort min anonymitet.
  • Anonym (M2barn)
    CvN skrev 2019-12-04 09:17:09 följande:

Hej jag ser inget meddelande. Testa igen har tagit bort min anonymitet.

Hej skickat till dig via Facebook nu.
  • Mamma till O

Hej! 

Jag plussade 29/11 med två tydliga sträck! BF 3 augusti 2020 .

Har en son på 1.5 år. Har provat bli gravid i 6 mnd och haft 1 (eller 2) mf. 

Har absolut inga symptom på graviditet. Har bokad ett privat VUL i vecka 7+0, hoppas man ser ett tickande hjärta då. Gjorde inte tidigt UL med första barnet. 

Kram till alla :) 

• Anonym (M2barn)
    Mamma till O skrev 2019-12-04 09:33:40 följande:

Hej! 

Jag plussade 29/11 med två tydliga sträck! BF 3 augusti 2020 .

Har en son på 1.5 år. Har provat bli gravid i 6 mnd och haft 1 (eller 2) mf. 

Har absolut inga symptom på graviditet. Har bokad ett privat VUL i vecka 7+0, hoppas man ser ett tickande hjärta då. Gjorde inte tidigt UL med första barnet. 

Kram till alla :) 

Ska oxå försöka få tidigt ultraljud då jag oxå haft både ma samt misstänkt utomkved tidigare.
Svar på tråden BF augusti 2020