• Blåsippa123

BF augusti 2020

Hej!

Jag plussade igår!

Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!

Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)

• Svar på tråden BF augusti 2020
  • Blomma10
    Miniblåbär skrev 2019-12-07 22:36:42 följande:

Aahhh, plussade idag med bebis nr 2, väldigt tidigt så slits mellan hopp och rädsla!

Är gärna med i en facebookgrupp om den är privat, har ju inte berättat för någon och vill inte att någon ska få veta förrän det är längre gånget ????

Ja! Sjävklart är den privat :) endast medlemmar som ser vad du/vi skriver.
  • eemlo

Är det nån som stannar kvar här på FL? :) Jag har inte FB längre så att vara med i en grupp där är inte aktuellt.

• Skatt88
    Blomma10 skrev 2019-12-07 23:25:51 följande:

Ja! Sjävklart är den privat :) endast medlemmar som ser vad du/vi skriver.

Hej! Kan mina vänner se att jag är med i gruppen? Det avslöjar ju... Jag tror att privat grupp som man måste bli inbjuden till är enda alternativet om man vill vara helt under radarn. Finns någon sådan som man kan bli inbjuden till? Tack!
  • Saris123

Jag sökte också på den nya gruppen och då kan man ju se vilka som är medlemmar. Vill gärna vara med men vill inte att någon annan ska kunna se. Admin vill du göra gruppen icke-sökbar och istället bjuda in? Älskar min gamla FB-grupp med första barnet och vill gärna vara med i en igen! =)

• NathalieAtlanta
    eemlo skrev 2019-12-08 01:53:17 följande:

Är det nån som stannar kvar här på FL? :) Jag har inte FB längre så att vara med i en grupp där är inte aktuellt.

Jag kommer att stanna här! Har ej facebook!
  • anjipanji
    Saris123 skrev 2019-12-08 11:09:45 följande:

Jag sökte också på den nya gruppen och då kan man ju se vilka som är medlemmar. Vill gärna vara med men vill inte att någon annan ska kunna se. Admin vill du göra gruppen icke-sökbar och istället bjuda in? Älskar min gamla FB-grupp med första barnet och vill gärna vara med i en igen! =)

Vi har en hemlig grupp där vi är ca 40 medlemmar redan. PMa mig den mailadress du/ni har knuten till FB så kan jag bjuda in. Vår grupp går ej att hitta och syns inte för vänner
  • anjipanji
    Skatt88 skrev 2019-12-08 09:57:31 följande:

Hej! Kan mina vänner se att jag är med i gruppen? Det avslöjar ju... Jag tror att privat grupp som man måste bli inbjuden till är enda alternativet om man vill vara helt under radarn. Finns någon sådan som man kan bli inbjuden till? Tack!

Vi har en hemlig grupp där vi är ca 40 medlemmar redan. PMa mig den mailadress du/ni har knuten till FB så kan jag bjuda in. Vår grupp går ej att hitta och syns inte för vänner
  • Blomma10

ENDAST MEDLEMMAR KAN SE INLÄGG OCH VILKA SOM ÄR MEDLEMMAR! Den som inte är medlem i gruppen kan alltså INTE se vem som finns där!!

Svar på tråden BF augusti 2020