BF augusti 2020
Hej!
Jag plussade igår!
Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!
Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)
Hej!
Jag plussade igår!
Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!
Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)
Aahhh, plussade idag med bebis nr 2, väldigt tidigt så slits mellan hopp och rädsla!
Är gärna med i en facebookgrupp om den är privat, har ju inte berättat för någon och vill inte att någon ska få veta förrän det är längre gånget ????
Är det nån som stannar kvar här på FL? :) Jag har inte FB längre så att vara med i en grupp där är inte aktuellt.
Ja! Sjävklart är den privat :) endast medlemmar som ser vad du/vi skriver.
Jag sökte också på den nya gruppen och då kan man ju se vilka som är medlemmar. Vill gärna vara med men vill inte att någon annan ska kunna se. Admin vill du göra gruppen icke-sökbar och istället bjuda in? Älskar min gamla FB-grupp med första barnet och vill gärna vara med i en igen! =)
@eemla jag har inte facebook, kommer stanna här!
Är det nån som stannar kvar här på FL? :) Jag har inte FB längre så att vara med i en grupp där är inte aktuellt.
Jag sökte också på den nya gruppen och då kan man ju se vilka som är medlemmar. Vill gärna vara med men vill inte att någon annan ska kunna se. Admin vill du göra gruppen icke-sökbar och istället bjuda in? Älskar min gamla FB-grupp med första barnet och vill gärna vara med i en igen! =)
Hej! Kan mina vänner se att jag är med i gruppen? Det avslöjar ju... Jag tror att privat grupp som man måste bli inbjuden till är enda alternativet om man vill vara helt under radarn. Finns någon sådan som man kan bli inbjuden till? Tack!
ENDAST MEDLEMMAR KAN SE INLÄGG OCH VILKA SOM ÄR MEDLEMMAR! Den som inte är medlem i gruppen kan alltså INTE se vem som finns där!!

Jag stannar gärna här!