• Blåsippa123

BF augusti 2020

Hej!

Jag plussade igår!

Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!

Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)

• Svar på tråden BF augusti 2020
  • Matildamea

Har förstått att flera inte har kunnat hitta eller bli medlemmar i den andra gruppen, inklusive mig själv. Har startat en egen grupp för dem som vill följas åt med BF i Augusti. Skicka meddelande så lägger jag till direkt :)

• Matildamea

Finns nu en grupp på facebook som heter Bf Augusti 2020. Går att söka på den för dem som vill :)

• Bbeckis
    Matildamea skrev 2019-12-07 21:10:10 följande:

Finns nu en grupp på facebook som heter Bf Augusti 2020. Går att söka på den för dem som vill :)

Toppen ????
  • Bbeckis
    Bbeckis skrev 2019-12-07 21:15:28 följande:

Toppen ????

Glömmer av att alla emojis blir frågatecken!! :)
  • Blomma10

Hej! Jag har startat en grupp på Facebook igår och vi är nu ett par stycken medlemmar! Gruppen heter BF Augusti 2020 kom och bli medlemmar!! :)

• Matildamea
    NathalieAtlanta skrev 2019-12-07 21:39:47 följande:

Hej! Jag plussade igår! Ett efterlängtat pluss, första barnet, sååå spännande, svårt att förstå.

Vad roligt och spännande! Stort grattis till plusset!
  • Miniblåbär

Aahhh, plussade idag med bebis nr 2, väldigt tidigt så slits mellan hopp och rädsla!

Är gärna med i en facebookgrupp om den är privat, har ju inte berättat för någon och vill inte att någon ska få veta förrän det är längre gånget ????

• Miniblåbär

Aahhh, plussade idag med bebis nr 2, väldigt tidigt så slits mellan hopp och rädsla!

Är gärna med i en facebookgrupp om den är privat, har ju inte berättat för någon och vill inte att någon ska få veta förrän det är längre gånget ????

Svar på tråden BF augusti 2020