• Anonym (Tjo)

Inte ens A-kupa

Hej!

Jag är en vuxen kvinna som inte ens har A-kupa i bröststorlek. Är vi fler? Hur påverkar det dig/er? Jag är sugen på att börja dejta igen men känner att detta är ett hinder för mig, jag när bh dagligen bara för att få det att se mer symmetriskt ut med min övriga kropp, dvs min bh har såna där baserade kupor aningen iaf.

Utan bh har jag bara bröstvårtor. Har lyckats amma ett barn med gott resultat och ja brösten var för mig stora under den första tiden när de var mjölkfyllda då hade jag iaf A-kupa. Nu är det eller jag upplever det som mer platt än innan jag var gravid.

Finns det män som kan tända på en kropp som min?

• Svar på tråden Inte ens A-kupa
  • Miguel89

Herregud, brösten är väl inte allt? Du kanske har annat som attraherar? Självklart finns det män/kvinnor vad du nu än söker som helt klart attraheras av dig oavsett din bröst storlek!/M

• Anonym (B)
    Anonym (Tjo) skrev 2019-11-23 19:11:27 följande:

Som vadå?

Som att utstråla sexighet, självförtroende, vara glad och flirtig.
  • Anonym (Dito)

Vi är fler. Jag kan inte ens använda vanlig bh utan måste köra på vadderad sportbh. Ingen kille kommer bry sig! Tricket är att göra din rumpa till din bästa vän istället ;) Lite tråkigt på stranden dock eftersom absolut ingen bikiniöverdel passar, men jag har kommit fram till att sportbh funkar även där. Det finns snygga!

• Biet
    Anonym (Tjo) skrev 2019-11-24 18:42:06 följande:

Ja jag får väl helt enkelt inleda konversationerna med killarna om att brösten inte existerar och se hur många som blir kvar.

Hör av dig med ett PM om du vill så kan vi alltid prata vidare.
  • Anonym (Tjo)

Det handlar inte ens om komplex egentligen. Utan snarare är det väl så att bröst är en stor grej för många män eller har jag helt fel? Då är det lika bra att bara få ut det med en gång så är det klart. I övrigt har jag en bra kropp och tror nog inte ens att jag skulle vilja operera mig om jag fick erbjudandet.

• Anonym (Tjo)
    Anonym (Dito) skrev 2019-11-24 19:42:58 följande:

Vi är fler. Jag kan inte ens använda vanlig bh utan måste köra på vadderad sportbh. Ingen kille kommer bry sig! Tricket är att göra din rumpa till din bästa vän istället ;) Lite tråkigt på stranden dock eftersom absolut ingen bikiniöverdel passar, men jag har kommit fram till att sportbh funkar även där. Det finns snygga!

Jo det är lite jobbigt.
  • Anonym (Tjo)

Dessutom så blir det lite missvisande när man bär bh och sedan tar av sig den och är helt platt. Som sagt bh:b får det att det ut som att det finns något där vilket det inte gör.

• Anonym (Jadå)
    Anonym (Tjo) skrev 2019-11-25 08:01:08 följande:

Det handlar inte ens om komplex egentligen. Utan snarare är det väl så att bröst är en stor grej för många män eller har jag helt fel? Då är det lika bra att bara få ut det med en gång så är det klart. I övrigt har jag en bra kropp och tror nog inte ens att jag skulle vilja operera mig om jag fick erbjudandet.

Bra att du inte har komplex! Men det vet ju inte de du inleder en konverstation med på datingsajten utan börjar du  prata om att du  har väldigt små bröst det första du  gör ger helt enkelt intryck av komplex ,dålig självkänsla och dåligt självförtroende.

Som flera skrivit här i tråden är just självförtroende något många tycker är sexigt.  du har ju frågat vad du kan "kompensera" dina små bröst med och bland annat fått just sjävförtroende som svar.

Själv skulle jag om jag varit singel absolut kunnat tänka mig att dejta en kille som var kort, eller en kille som hade liten kuk (för mig är det mycket viktigare att han kan hålla ståndet och genomföra ett normallångt samlag än själva storleken på kuken)  om allting med honom kändes bra i övrigt , men en kille som det första han gjorde började prata om hur kort han var eller hur liten kuk han har skulle gå bort direkt.  Jag skulle tänka: Börjar han tjata om sin längd /kuk på ett så här tidigt stadium, hur mycket kommer han då inte att älta det senare?

Dessutom är det inte bara killar som ofta tänder på självförtroende. Jag skulle direkt tänka att en kille som det första han gör börjar prata om hur kort han är eller hur liten kuk han har måste ha dåligt självförtroende och det är till skillnad från att vara kort och ha liten kuk något jag tycker är riktigt , riktigt avtändande.

Jag tror de flesta killar är helt medvetna om att få tjejer ser likadana ut med bh som utan bh, men om du är orolig är det väl bara att skicka en bild till de du chattar med på nätdejtingsidan där du inte har någon bh under kläderna.
  • Anonym (Theådåra)

Jag har så stora så min bh storlek finns inte

• Anonym (BBB)

Varför testar du inte att spruta in en sån där macrofiller i brösten då, av samma material som tex Restylane men större partiklar. Det är tillfälligt och försvinner efter några år så du slipper sitta fast om du inte gillar det. De kan inte heller göras för stora så du kommer antagligen få en stor a kupa, men ändå runda och fina.

Om du verkligen gillar dem så kan du ju operera in implantat senare. 

Annars är det ju bara att acceptera dig själv som du är. Den man du kommer att ha ett förhållande med kommer ändå inte att bry sig. Det blir endast problem om du vill ha en man som vill ha stora bröst på sin kvinna.

Svar på tråden Inte ens A-kupa