Anonym (Tjo) skrev 2019-11-25 08:01:08 följande:
Det handlar inte ens om komplex egentligen. Utan snarare är det väl så att bröst är en stor grej för många män eller har jag helt fel? Då är det lika bra att bara få ut det med en gång så är det klart. I övrigt har jag en bra kropp och tror nog inte ens att jag skulle vilja operera mig om jag fick erbjudandet.
Bra att du inte har komplex! Men det vet ju inte de du inleder en konverstation med på datingsajten utan börjar du prata om att du har väldigt små bröst det första du gör ger helt enkelt intryck av komplex ,dålig självkänsla och dåligt självförtroende.
Som flera skrivit här i tråden är just självförtroende något många tycker är sexigt. du har ju frågat vad du kan "kompensera" dina små bröst med och bland annat fått just sjävförtroende som svar.
Själv skulle jag om jag varit singel absolut kunnat tänka mig att dejta en kille som var kort, eller en kille som hade liten kuk (för mig är det mycket viktigare att han kan hålla ståndet och genomföra ett normallångt samlag än själva storleken på kuken) om allting med honom kändes bra i övrigt , men en kille som det första han gjorde började prata om hur kort han var eller hur liten kuk han har skulle gå bort direkt. Jag skulle tänka: Börjar han tjata om sin längd /kuk på ett så här tidigt stadium, hur mycket kommer han då inte att älta det senare?
Dessutom är det inte bara killar som ofta tänder på självförtroende. Jag skulle direkt tänka att en kille som det första han gör börjar prata om hur kort han är eller hur liten kuk han har måste ha dåligt självförtroende och det är till skillnad från att vara kort och ha liten kuk något jag tycker är riktigt , riktigt avtändande.
Jag tror de flesta killar är helt medvetna om att få tjejer ser likadana ut med bh som utan bh, men om du är orolig är det väl bara att skicka en bild till de du chattar med på nätdejtingsidan där du inte har någon bh under kläderna.