• Anonym (Tjo)

Inte ens A-kupa

Hej!

Jag är en vuxen kvinna som inte ens har A-kupa i bröststorlek. Är vi fler? Hur påverkar det dig/er? Jag är sugen på att börja dejta igen men känner att detta är ett hinder för mig, jag när bh dagligen bara för att få det att se mer symmetriskt ut med min övriga kropp, dvs min bh har såna där baserade kupor aningen iaf.

Utan bh har jag bara bröstvårtor. Har lyckats amma ett barn med gott resultat och ja brösten var för mig stora under den första tiden när de var mjölkfyllda då hade jag iaf A-kupa. Nu är det eller jag upplever det som mer platt än innan jag var gravid.

Finns det män som kan tända på en kropp som min?

• Svar på tråden Inte ens A-kupa
  • t1000

Jag attraheras av smala tjejer och de brukar ha små bröst. Brösten är helt irrelevant för mig så länge dom inte är för stora. Jag kollar mest på höfterna och höftbenen.

• Anonym (Tjo)
    t1000 skrev 2019-12-03 03:40:59 följande:

Jag attraheras av smala tjejer och de brukar ha små bröst. Brösten är helt irrelevant för mig så länge dom inte är för stora. Jag kollar mest på höfterna och höftbenen.

Okej men om man är smal men inte en sticka så ser det lite roligt ut när man saknar bröst
  • Anonym (Tt)

Jag har AA-AAA kupa så att ha bh är för mig utslutet, det säljs helt enkelt inga. Bblir bralette eller sport-bh.

Egentligen bryr jag mig inte så mycket men stundtals har jag problem att känna mig kvinnlig. Men det är nog mest bara för kvinnor på nätet beklagar sig så mycket över sina "fruktansvärt små" A-kupor eller till och med B-kupor och inte att jag tycker det är fult. Att det blir färre småbröstade kvinnor i samhället iom bröstförstoring hjälper inte heller känslan att vara onormal

Vägrar lägga mig under kniven för vare sig normer eller män dock. Och panga ut 50k för nya bröst har jag ingen lust med heller. XD Så jag försöker bära mina små bröst med stolthet.

• Anonym (Tjo)

Ja vi pratar alltså bröstvårtor inte bröst som sagt. Många verkar uppfatta det som ?små bröst?. Detta är inte ens en kvinnohand full.

• Anonym (Maja)

Har också små bröst men har faktiskt aldrig lidit av det. Är 36 år

• Anonym (Man48)

Var till läkarn idag , hon var så jäkla trevlig

Och såg bra ut i Mina ögon

Hon hade inga bröst

Men jag hade lätt vilja träffa henne igen så otroligt trevlig å lättsam positiv person.

Människor som bara går på utseende har inte mycket innan för pannbenet.

Du är skitbra å snygg som du är !!!

• Anonym (Smått)

Är anonym för att slippa PM.

Jag har också jättesmå bröst, mindre än a-kupa. Har alltid varit små men försvann nästan efter barnen.

Jag har alltid varit nöjd med mina bröst. Vid amning blev de stora och det såg inte snyggt ut på mig. Använder aldrig vadderad BH. Så det syns tydligt att jag är en total planka.

Jag har levt runt en hel del och aldrig haft svårt att träffa eller behålla karlar. Har legat med ca 30-40 pers och ingen har klagat :) tvärtom.

• Biet
    Anonym (Tt) skrev 2019-12-03 18:06:58 följande:

Vägrar lägga mig under kniven för vare sig normer eller män dock. Och panga ut 50k för nya bröst har jag ingen lust med heller. XD Så jag försöker bära mina små bröst med stolthet.

Helt rätt, var nöjd med det du har och stolt över det. De är lika snygga som något annat.
  • Anonym (Tjo)

Jag ska nog försöka mig på att mäta hos vc och se om jag skulle vara en kandidat för att få operation via landstinget. Det är bara skinn och ben på bröstkorgen och det påminns jag om hela tiden.

• Anonym (Tjo)

Hej!

Tänkte uppdatera tråden. Har ikväll bestämt mig för att ta lite mått, hittade en sida med instruktioner kring hur man ska mäta för att få reda på vilken bh storlek man har.

Så jag följde guiden och fick fram följande:

Ca 75/76cm under ?brösten?.

Och mitt på, dvs där jag har som mest ?volym? typ då på bröstvårtan för min den så blev det ca 78/79cm.

Slutsats, jag har ingen bh-storlek eftersom att jag bara har bröstvårtor. Ska ta mig mod och ringa till vc i början på nästa vecka orkar inte detta något mer nu.

Svar på tråden Inte ens A-kupa