• Anonym (Tjo)

Inte ens A-kupa

Hej!

Jag är en vuxen kvinna som inte ens har A-kupa i bröststorlek. Är vi fler? Hur påverkar det dig/er? Jag är sugen på att börja dejta igen men känner att detta är ett hinder för mig, jag när bh dagligen bara för att få det att se mer symmetriskt ut med min övriga kropp, dvs min bh har såna där baserade kupor aningen iaf.

Utan bh har jag bara bröstvårtor. Har lyckats amma ett barn med gott resultat och ja brösten var för mig stora under den första tiden när de var mjölkfyllda då hade jag iaf A-kupa. Nu är det eller jag upplever det som mer platt än innan jag var gravid.

Finns det män som kan tända på en kropp som min?

• Svar på tråden Inte ens A-kupa
  • Anonym (Fula)

Mina bröst är både fula och små. Och passar inte alls till min, annars kvinnliga kropp. Med pusch-up och vaddering så har jag rätt läcker kropp, men när jag tar av mig. Psych så är där noll former på ovandelen.

Min förra man sa att mina bröst var perfekta. De var en hand full sa han. Innan honom hade jag bara en massa ons som aldrig sa något. Jag tyckte ändå att det var helt okej. Tänkte inte på det särskilt.

Men så blev jag singel och skulle dejta. Första killen blev fullträff och vi blev ett par. Han började pika så smått om att han var mer rump-kille än bröstkille och jag trodde honom. Kände mig ändå speciell. Tills för lite sen. Nu är det bröst, bröst, bröst hela tiden. Han saknar väl ett par stora bröst och min självkänsla blir sämre för varje dag. Det är inte bara brösten utan alla andra är mycket finare än vad jag känner mig. Jag borde slänga ut fanskapet men förmår mig inte. Så jäkla typiskt. Han borde vara den som boostar mig, inte andra.

• Anonym (Tjo)
    Anonym (BBB) skrev 2019-11-25 15:04:32 följande:

Varför testar du inte att spruta in en sån där macrofiller i brösten då, av samma material som tex Restylane men större partiklar. Det är tillfälligt och försvinner efter några år så du slipper sitta fast om du inte gillar det. De kan inte heller göras för stora så du kommer antagligen få en stor a kupa, men ändå runda och fina.

Om du verkligen gillar dem så kan du ju operera in implantat senare. 

Annars är det ju bara att acceptera dig själv som du är. Den man du kommer att ha ett förhållande med kommer ändå inte att bry sig. Det blir endast problem om du vill ha en man som vill ha stora bröst på sin kvinna.

Känns inte säkert. Giftigt.
  • Anonym (Tjo)
    Anonym (Fula) skrev 2019-11-25 20:27:05 följande:

Mina bröst är både fula och små. Och passar inte alls till min, annars kvinnliga kropp. Med pusch-up och vaddering så har jag rätt läcker kropp, men när jag tar av mig. Psych så är där noll former på ovandelen.

Min förra man sa att mina bröst var perfekta. De var en hand full sa han. Innan honom hade jag bara en massa ons som aldrig sa något. Jag tyckte ändå att det var helt okej. Tänkte inte på det särskilt.

Men så blev jag singel och skulle dejta. Första killen blev fullträff och vi blev ett par. Han började pika så smått om att han var mer rump-kille än bröstkille och jag trodde honom. Kände mig ändå speciell. Tills för lite sen. Nu är det bröst, bröst, bröst hela tiden. Han saknar väl ett par stora bröst och min självkänsla blir sämre för varje dag. Det är inte bara brösten utan alla andra är mycket finare än vad jag känner mig. Jag borde slänga ut fanskapet men förmår mig inte. Så jäkla typiskt. Han borde vara den som boostar mig, inte andra.

Fy. Jag skulle om jag var öppen för det - be be honom punga ut pengar för en operation om det nu är så viktigt.
  • Anonym (Fula)
    Anonym (Tjo) skrev 2019-11-25 20:58:12 följande:

Fy. Jag skulle om jag var öppen för det - be be honom punga ut pengar för en operation om det nu är så viktigt.

Han har sagt det!!! Nu när jag funderar så sa han att han kunde betala en operation i början av vårt förhållande. Nu har han inte råd. Den böveln. Han har säkert tänk illa om mina bröst sen första början fast inte sagt något för att det positiva har överröstat brösten.

Jag kände mig så speciell för att jag var den första han nånsin blivit kär i. Han kämpade ganska hårt för att fånga mig. Och nu när han har mig så anstränger han inte sig längre. Fy fan. Jag borde kasta ut honom. Men samtidigt. Orkar man som 35+ med mängder av fel börja ragga igen?
  • Anonym (Bodyjet)

Bodyjet - man tar flärret från magen t ex och stoppar in där man vill ha det. Perfekt! För din egen skull givetvis inte för en killes..

• Anonym (Fula)
    Anonym (Bodyjet) skrev 2019-11-25 21:21:20 följande:

Bodyjet - man tar flärret från magen t ex och stoppar in där man vill ha det. Perfekt! För din egen skull givetvis inte för en killes..

Ojdå.. hur blir det med tiden då? Eller om man går ner i vikt?

Såg ett reportage om nån kvinna som åt mängder med kalorier om Dan för att få så stor rumpa hon bara kunde. Hade världens största röv. Minns inte vem det är. Synd d inte funkar på pattarna..
  • Anonym (Tjo)
    Anonym (Bodyjet) skrev 2019-11-25 21:21:20 följande:

Har inget sådant och även det kostar väl säkert mer än vad jag någonsin kommer att ha råd med.
  • Anonym (Tjo)
    Anonym (Fula) skrev 2019-11-25 21:18:34 följande:

Han har sagt det!!! Nu när jag funderar så sa han att han kunde betala en operation i början av vårt förhållande. Nu har han inte råd. Den böveln. Han har säkert tänk illa om mina bröst sen första början fast inte sagt något för att det positiva har överröstat brösten.

Jag kände mig så speciell för att jag var den första han nånsin blivit kär i. Han kämpade ganska hårt för att fånga mig. Och nu när han har mig så anstränger han inte sig längre. Fy fan. Jag borde kasta ut honom. Men samtidigt. Orkar man som 35+ med mängder av fel börja ragga igen?

Ja vad ska man säga, han får väl spara ihop till en OP.
  • Anonym (Tjo)

Har nu läst på och tydligen kan detta klassifieras som en missbildning.

• Antove

Du ska inte oroa dig för mycket om detta. Jag personligen är som en annan skrev här en man som tänder mycket mera på formen av rumpan, en kvinnas händer och hennes skratt än just brösten. En kvinna som känner lust och känner sig bekväm med mig är otroligt sexigt. Att känna hennes lust får allt annat blekna och gör henne till den sexigaste kvinnan världen. 

Svar på tråden Inte ens A-kupa