• Looni

Hängiga bröst.

Bland det sexigaste som finna är ett par hängiga bröst. Måste vara fler som tänder på det. Eller?

• Svar på tråden Hängiga bröst.
  • Mr1970
    Anonym (JP) skrev 2020-04-23 14:11:20 följande:

Oh well.. Snyggt häng som någon skrev är nog svårt att frambringa. Men håll tillgodo. Något suddig fotad i duschen.

Sjukt goa.
  • Boobiesarepoetryinmotion

Oh well.. Snyggt häng som någon skrev är nog svårt att frambringa. Men håll tillgodo. Något suddig fotad i duschen.

Gudars skymning vilka underbara bjässar. Så vackert häng ! Blir alldeles yr av dina skönheter! Tack för att du visade mig, blev så glad .

Vilken bh-storlek har du?
  • Anonym (Man)

Min frus bröst har blivit betydligt större och hängigare de senaste åren och jag tänder jättemycket på dem. Jag har svårt att komma, så det är många gånger tack vare brösten som jag får det att gå.

Anonym (Man) skrev 2020-04-23 14:19:27 följande:

Min frus bröst har blivit betydligt större och hängigare de senaste åren och jag tänder jättemycket på dem. Jag har svårt att komma, så det är många gånger tack vare brösten som jag får det att gå.

Förstår precis hur du menar.
  • Anonym (Anders)

Naturliga. Vackra. Kvinnliga. Kram- och lek vänliga. Tilltalande för många.

Var stolt över dom!!!
  • Anonym (Man)
    Boobiesarepoetryinmotion skrev 2020-04-23 14:24:06 följande:
    Förstår precis hur du menar.
    Har din partner också sådana som JP? Min fru har i samma stil, dock något mindre. Ännu i alla fall. Vi har sex sällan, men när vi har är det helt fantastiskt att få "tillgång" till dem. Allra bäst när hon rider.
  • Anonym (Johan)

Åhh så fina!! Blir himla avis på din kille som får busa med dem.
    Anonym (Man) skrev 2020-04-23 14:30:13 följande:

Har din partner också sådana som JP? Min fru har i samma stil, dock något mindre. Ännu i alla fall. Vi har sex sällan, men när vi har är det helt fantastiskt att få "tillgång" till dem. Allra bäst när hon rider.

Har ingen partner just nu, men mitt ex hade stora bröst, om än inte lika stora och vackra som JPs.
  • Anonym (Man)
    Boobiesarepoetryinmotion skrev 2020-04-23 14:43:39 följande:
    Har ingen partner just nu, men mitt ex hade stora bröst, om än inte lika stora och vackra som JPs.
    Har du haft någon med mindre bröst också? Hur har det funkat? Min första flickvän hade små bröst, men jag tänkte inte så mycket på det då. Vi hade aldrig sex. Nu skulle jag ha svårt att gå till en kvinna med små bröst när jag är van vid stora.
  • Anonym (JP)
    Boobiesarepoetryinmotion skrev 2020-04-23 14:18:56 följande:

Gudars skymning vilka underbara bjässar. Så vackert häng ! Blir alldeles yr av dina skönheter! Tack för att du visade mig, blev så glad .

Vilken bh-storlek har du?

Tack! Vad snäll du är. Jag har 90E, så inte superstora direkt.
    Mr1970 skrev 2020-04-23 14:13:27 följande:

Sjukt goa.

Anonym (Anders) skrev 2020-04-23 14:25:08 följande:

Naturliga. Vackra. Kvinnliga. Kram- och lek vänliga. Tilltalande för många.

Var stolt över dom!!!

Anonym (Johan) skrev 2020-04-23 14:32:34 följande:

Åhh så fina!! Blir himla avis på din kille som får busa med dem.

Tusen tack till er! Det värmer mer än ni anar.
Svar på tråden Hängiga bröst.