Hängiga bröst.
Bland det sexigaste som finna är ett par hängiga bröst. Måste vara fler som tänder på det. Eller?
Bland det sexigaste som finna är ett par hängiga bröst. Måste vara fler som tänder på det. Eller?
En välformad rumpa är inte helt fel det heller! Var i ett köpcenter i Stockholms utkant och blev helt paff av det jag såg! En hel del gungande och putande, Grym upplevelse!
Jag tror denna tråd skulle vaknat till liv rejält om någon kvinna la ut en hängbröstbild :)
Många mjuka män skulle bli hårda som sten.
Jag tror denna tråd skulle vaknat till liv rejält om någon kvinna la ut en hängbröstbild :)
Håller med dig. Hoppas du får din önskan uppfylld, men jag är tyvärr lite skeptisk till att det blir så.
Om ni ber snällt så.. Måste bara samla lite mod först.
Ett par naturliga är helt underbart.. oavsett om det är "tubsockor med en dank i" eller par riktiga kozoongas spelar inte mig nån roll. P)
Håller med dig. Hoppas du får din önskan uppfylld, men jag är tyvärr lite skeptisk till att det blir så.
Oh well.. Snyggt häng som någon skrev är nog svårt att frambringa. Men håll tillgodo. Något suddig fotad i duschen.