• Looni

Hängiga bröst.

Bland det sexigaste som finna är ett par hängiga bröst. Måste vara fler som tänder på det. Eller?

• Svar på tråden Hängiga bröst.
  • Boobiesarepoetryinmotion
    Anonym (JP) skrev 2020-04-23 15:01:50 följande:

Tack! Vad snäll du är. Jag har 90E, så inte superstora direkt.Tusen tack till er! Det värmer mer än ni anar.

Det är jag som tackar och bugar för att du delat med dig av din skönhet! Hoppas naturligtvis få se mer, men är så tacksam för bilden du lade upp . Återigen TACK!
  • Anonym (H33)
    Anonym (JP) skrev 2020-04-23 14:11:20 följande:

Oh well.. Snyggt häng som någon skrev är nog svårt att frambringa. Men håll tillgodo. Något suddig fotad i duschen.

Dom där pattarna är ju sagolika! Tunga, långa, stora och med bra häng - naturligt och underbart! Blir inte sexigare!!
  • Anonym (JP)
    Anonym (H33) skrev 2020-04-23 17:41:28 följande:

Dom där pattarna är ju sagolika! Tunga, långa, stora och med bra häng - naturligt och underbart! Blir inte sexigare!!

Haha, det där är nog första gången nån kallat mina bröst långa och dessutom menat det som en komplimang. Men tack.
  • Nicke989

Oh well.. Snyggt häng som någon skrev är nog svårt att frambringa. Men håll tillgodo. Något suddig fotad i duschen.

Vilken tur för oss att du samlade mod. Nu förgyllde du dagen!
  • Anonym (JP)
    Nicke989 skrev 2020-04-23 23:14:43 följande:

Vilken tur för oss att du samlade mod. Nu förgyllde du dagen!

Tack! Ni är verkligen snälla allihop här. Det värmer.
  • Anonym (H33)
    Anonym (JP) skrev 2020-04-23 19:34:06 följande:
    Haha, det där är nog första gången nån kallat mina bröst långa och dessutom menat det som en komplimang. Men tack.
    Hahaha ja, lite udda och märkligt kanske - men det är absolut en komplimang! Dom är fantastiskt snygga och sexiga tycker jag! =)
  • Lahall

Vackert 
    Mycket Vackert
    Super  Vackert
    Glad
    Ha en skön helg 
  • Anonym (85K)
    Anonym (JP) skrev 2020-04-23 15:01:50 följande:
    Tack! Vad snäll du är. Jag har 90E, så inte superstora direkt.
    Mr1970 skrev 2020-04-23 14:13:27 följande:

Sjukt goa.

Anonym (Johan) skrev 2020-04-23 14:32:34 följande:

Åhh så fina!! Blir himla avis på din kille som får busa med dem.

Tusen tack till er! Det värmer mer än ni anar.
    Hoppas du inte misstycker att jag säger det, men är du säker på din storlek? Det ser ut som om du borde ha mindre omkrets än 90 och större kupa än E.
  • Anonym (JP)
    Anonym (85K) skrev 2020-04-24 21:04:11 följande:

Hoppas du inte misstycker att jag säger det, men är du säker på din storlek? Det ser ut som om du borde ha mindre omkrets än 90 och större kupa än E.

Nja, såpass säker att det är det jag köper som sitter skönt och gör sitt jobb. Men jag har aldrig varit på en underklädesaffär och fått utprovat vilken storlek jag skulle ha enligt proffsen, så om det är så du menar så är jag inte säker nej. Men det funkar bra och är bekvämt.
Svar på tråden Hängiga bröst.