• Looni

Hängiga bröst.

Bland det sexigaste som finna är ett par hängiga bröst. Måste vara fler som tänder på det. Eller?

• Svar på tråden Hängiga bröst.
  • Nicke989

Vad som menas med hängiga bröst verkar variera från person till person, men jag föredrar i alla fall bröst som "ligger utanpå". När kvinnan böjer sig framåt så rör sig brösten framåt också. Det är underbart. Om det klassas som hängiga bröst är det något jag älskar.

• Anonym (Öööööh)

Snälla definiera va som menas.. för hängtuttar för mig är sådana där som 85-åriga har.....

• Anonym (Frank Sinatra)

Vi pratar alltså oavsett ålder, ung som gammal har du häng på hyllan så hänger jag med dig!

• Anonym (K)

Är dom stora och har volym tycker jag dom kan hänga bäst dom vill. Men smala, urlakade, små hängande bröst är jättefula.

• Looni

Jag håller ej med. Tycker det är väldigt sexigt med långa smala bröst.

• Looni
    Anonym (Hängpattar) skrev 2019-11-28 19:14:32 följande:

Jag fullkomligt ÄLSKAR denna tråd:D

Om dina bröst hänger som du beskriver så är de rena drömmen
  • Gbgkillen73a

Trevlig tråd med viktigt ämne. Jag fullkomligt älskar hängiga naturliga bröst i alla dess former. Jag önskar att fler tjejer med hängiga bröst känner hur vackra och sexiga de är. Jag älskar allt från större hängiga bröst till mindre "tomma" bröst. Så ljuvligt när dessa bröst faller ur bh:n. Brukar se många vackra mammor som fött barn med naturliga bröst.

• Nicke989
    Gbgkillen73a skrev 2019-11-29 07:44:15 följande:

Så ljuvligt när dessa bröst faller ur bh:n. 

Så klockrent! Att få häkta av bh:n och uppleva hur brösten faller ur, mmmm? Underbart.
  • Marshmallowgirl
    Anonym (Hängpattar) skrev 2019-11-28 19:14:32 följande:

Jag fullkomligt ÄLSKAR denna tråd:D

Hahaha... Samma här! ;)
  • Anonym (TUTT-GALEN!)
    Marshmallowgirl skrev 2019-11-29 17:58:28 följande:
    Hahaha... Samma här! ;)
    å jag älskar tuttar!
Svar på tråden Hängiga bröst.