• Looni

Hängiga bröst.

Bland det sexigaste som finna är ett par hängiga bröst. Måste vara fler som tänder på det. Eller?

• Svar på tråden Hängiga bröst.
  • Anonym (H33)
    Anonym ((Gillar det)) skrev 2019-11-28 16:22:44 följande:
    Nej, det kom kanske inte ur rätt. Menade mer att man inte behöver operera sig för att passa det ideal som finns. Att kvinnor är sexiga med hängbröst och utan. Diskussionen här var väl om det fanns folk som tyckte hängbröst var snygga/sexiga. Kan bara prata för mig själv och finner inte opererade personer lika attraktiva som icke opererade. Jag kan tycka att det är bra att folk gillar olika och att det alltid är någon som attraheras av något.
    Ville bara kolla, för jag tyckte du uttryckte dig rätt dåligt där :P
  • Anonym (JP)

Det är du nog ganska ensam om. Sen kan det iofs variera vad olika personer tycker är hängigt och inte men att tända på de man anser hängiga är nog relativt ovanligt.

• Anonym (Anonym)

Opererade hängbröst?

• Anonym (Frank Sinatra)

Äh hängande bröst är fint oroa er inte över det! ;) har själv träffat ett antal kvinnor i samma sits men jag ser till att dem inte tänker på det alls!

Kvinnokroppen är vacker som den är så snälla ni som opererar er för minsta lilla, lägg ner!

Ni ser ju bara hur många positiva skrivelser det finns här i tråden!

• Anonym (Hängpattar)

Jag fullkomligt ÄLSKAR denna tråd:D

• Boobiesarepoetryinmotion
    Boobiesarepoetryinmotion skrev 2019-11-28 15:14:49 följande:

Stora hängande bröst är så sexigt, kvinnligt och vackert!!!

Jag gillar att se rörelsen när de gungar och böljar. Vill känna tyngden, hur de fyller mina händer. Så vackert, så ljuvligt, så lustfyllt, så underbart.
  • Boobiesarepoetryinmotion
    Anonym (Hängpattar) skrev 2019-11-28 19:14:32 följande:

Jag fullkomligt ÄLSKAR denna tråd:D

Jag älskar hängbröst!
Svar på tråden Hängiga bröst.