BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
. Det är tungt att gå igen månad efter månad. Vi har också tagit pauser när vi inte försökt aktivt, blir nog igen till sommaren om det inte tagit sig innan det.
.Detta beställde jag :)
[img=undefined]
Detta glidmedel har vi testat nu vid senaste ägglossningen! Och även ätit bidrottningsgelé. Aldrig någonsin fått så starkt positivt på ägglossningstest som jag fick denna cykel då jag ätit BDG!
Väntar nu på BIM, ska försöka hålla mig från att testa innan. BIM borde vara runt 18-19/1.
Hur liten nidblödning kan man ha? Hade precis ett stänk klarrött blod på pappret när jag kissat. Som sagt väldigt lite, mer wom ett stänk, men har aldrig haft blod mellan två mensperioder.
Behöver hjälp!!:)
Ni som kör med både clearblues ÄL-tester OCH vanliga stickor, får ni utslag tidigare på CB eller stickorna? Fick starkt positivt på RFSUs sticka nyss men har konstigt nog inga symptom på ÄL idag? Det hade jag igår och dagen innan. Kan stickorna gett utslag för sent?? Känner typ att alla mina ÄL-symptom var för 1-2 dagar sedan..?? Förvirrad!!
Får jag fråga vilket glidmedel som är spermavänligt?
BIM på lördag. Negativt test idag. Tror ni jag klarar mig nästa ägglossning med detta?

Behöver hjälp!!:)
Ni som kör med både clearblues ÄL-tester OCH vanliga stickor, får ni utslag tidigare på CB eller stickorna? Fick starkt positivt på RFSUs sticka nyss men har konstigt nog inga symptom på ÄL idag? Det hade jag igår och dagen innan. Kan stickorna gett utslag för sent?? Känner typ att alla mina ÄL-symptom var för 1-2 dagar sedan..?? Förvirrad!!
BIM på lördag. Negativt test idag. Tror ni jag klarar mig nästa ägglossning med detta?
Hej brudar.
Jag har bim 13/1.
Är på bim-4 idag.
Tog detta test för en stund sedan.
Lyoyds testa tidigt.
Någon som har erfarenhet av dessa test?
Tror det kan vara ett spök.
Jag var tvungen att öppna testet pga reflektion.
Ska självklart inte lita på resultatet,ska testa med morgunurin imorgon.
Vill t illlägga att jag testade med ett PE igår.
Och fick ett svagt plus.
Vad tror ni?
Bifogar orginalbilden samt en nermörkad bild.