BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Kram till dig!
Tror inte jag heller är gravid, haft massa ?graviditetstecken? typ tills idag men idag har jag mensvärk och pms så förväntar mig mens senast måndag. Har inte testat och tänker inte göra det heller. Även om vi egentligen inte försökt aktivt så hann jag bygga upp förväntan och längtan pga att vi hade oskyddat sex kring äl.
Lycka till framöver!
Försova sig med tre är inte kul alltså.. Jag har en (snart) 6-åring, en treåring och en tvååring. Hur gamla är dina?
Haha samma här, var ju stensäker på att jag var gravid förra månaden så litar INTE på min kropp. Vill inte hoppas och bli besviken.
Tack! Ja men verkligen.
Åh.. det kan ha tagit sig ändå!
Vi gjorde stora framsteg på oskyddat sex fronten denna äl faktiskt, hade sex dagen före, samma dag och dagen efter.
Tog ett negativt i förrgår men tror det var för tidigt.
Om jag ska vara ärlig är jag hoppfull denna månad, har mensvärkar redan nu (?!)
Vad kul! Då har vi nästan på pricken lika. Jag har en sexåring, fyraåring och tvååring. Är du lika galen som jag och drömmer om tvillingar..?
Spottings dök upp idag så jag laddar om för nya tag! Jag ska handla ny burk med folsyra och börja träna, så det känns helt okej ändå att det inte tog sig nu. Jag hinner förbereda mig lite extra. :)
Nu har jag blivit övertygad. Är gravid v. 4 (3+5) och tog nu ikväll ett digitalt med kvällsurin

Nu har jag blivit övertygad. Är gravid v. 4 (3+5) och tog nu ikväll ett digitalt med kvällsurin
Har långt kvar till BIM, minst en vecka, men har haft såå mycket flytningar idag. Blöta och genomskinliga. Nästan så det känns som man kissat på sej. Kan det vara ett tecken på gravid eller brukar man vara helt torr då? Brukar inte ha såhär vattniga flytningar
Grattis!
Spännande! Blir glad för din skull.
Du, jag gjorde prick samma sak idag. Hade inte ens hållit mig i två timmar. Såklart var det tokblankt.. varför gör man så?