BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Är på ÄL+11, inget utslag på graviditetstest ingen mens påväg heller som det känns. Får dock utslag på ägglossningstestet, fast det är 18 dagar kvar till nästa ÄL. Normalt?
Ja, det är nog normalt. Får oxå sådär svagt sträck på ÄL test. Är äl +12:)
Okej... tycker det är konstigt, för det blev ingen linje på ägglossningstestet för mig innan ägglossning förns veckan innan ÄL ca. Innan dess var det blankt.
Okej, kan säkert skilja sig person till person :)
Säkert bara min kropp som är konstig. Har ju käkat p-piller i tusen år. Juste jag är ju också på ÄL+12 inte 11 vi är ju på samma datum du och jag XD
Är på ÄL+11, inget utslag på graviditetstest ingen mens påväg heller som det känns. Får dock utslag på ägglossningstestet, fast det är 18 dagar kvar till nästa ÄL. Normalt?
Idag plussade jag!
Det uppdateras och skrivs så mycket här i tråden så jag hinner inte riktigt med! Men ja här väntar jag bara så händer inte så mycket. Det är inte så spännande att tillverka en bebis ändå. Lite action men mestadels väntande ju.. Haha!

Hej tjejer! Vill först tacka er för ert stöd. Idag kan jag konstatera missfall eftersom digitala visar 1-2 imorse. Blöder ff, dag 17 :/ Säger som min sambo "Hellre nu än senare". För den gången vi väntade tvillingar o fick missfall i v 12 va jobbigt. Nu vet jag iaf att jag har fått tbx ÄL efter förlossningen. Så d e ju bra att veta. :) bara upp på hästryggen igen o ha kul i väntan på ett plus. Men ska hålla mig lite i bakgrunden här ett tag. Lycka till alla som strävar efter ett plus o Grattis till er alla som redan har plussat.