• Hel96

Vad tycker ni om att SD är störst?

Som Sverigedemokrat jublar jag då vi är det största partiet och att det finns en chans att Sverige blir bättre igen om vi bildar regering (vilket jag tror kan komma hända). Som ni ser har Stefan och hans regering inte gjort ett bra jobb. Alls.

Vad tycker ni om SD's ökning?

Underbart eller katastrof?

Inget bråk i tråden, tack!

Jimmie Åkesson shaalalalala
  • Svar på tråden Vad tycker ni om att SD är störst?
  • KillBill

Snygga kompisar M och KD skaffat sig..

P4 Uppland kan avslöja att sverigedemokraten Gunnar Larsson, skickat flera e-postmeddelanden med rasistiskt och nazistiskt innehåll till sina partikamrater i Uppland.

sverigesradio.se/sida/artikel.aspx&artikel=7398188

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Anonym (SD-kvinna)
    KillBill skrev 2020-02-02 18:41:23 följande:

Det var ett skämt..

Hur vet du det?
  • KillBill
    Anonym (SD-kvinna) skrev 2020-02-04 10:24:15 följande:

Hur vet du det?

För att det var jag som skämtade när jag postade en flera år gammal artikel om Sölvesborg.

Artikeln är dock sann och det är fascinerande att ta del av vad Sölvesborgare ägnar sig åt..
  • Anonym (SD-kvinna)
    KillBill skrev 2020-02-04 18:50:10 följande:

För att det var jag som skämtade när jag postade en flera år gammal artikel om Sölvesborg.

Artikeln är dock sann och det är fascinerande att ta del av vad Sölvesborgare ägnar sig åt..

Ok!!!
  • Missermajser
    KillBill skrev 2020-02-04 18:50:10 följande:

Fy, hånar du vår Svenska nationalsjäls innersta väsen. Man kan bara förstå rimligheten i mannens beteende om man är äkta Svensk, född av svenska föräldrar. Vår vackra spritkultur får man inte ifrågasätta! ;)

• KillBill
    Missermajser skrev 2020-02-05 07:56:49 följande:

Fy, hånar du vår Svenska nationalsjäls innersta väsen. Man kan bara förstå rimligheten i mannens beteende om man är äkta Svensk, född av svenska föräldrar. Vår vackra spritkultur får man inte ifrågasätta! ;)

Svar på tråden Vad tycker ni om att SD är störst?