• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-01-18 00:26:53 följande:
    Oj du verkar ha haft det tufft du. Kram...
    Har heller inte en klar favorit förutom Jens, men skulle det vara så att han blir kaxig så vette 17 om han är min favorit.

Jag hoppas och önskar att det som Torparna valt som ska förflytas är rätta personer som dem kan komma överens med.  Jag gillar inte pakter....det verkar så löjligt vuxna människor emellan.
    Gillar inte heller pakter.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-01-18 15:25:16 följande:
    Spännande i morgon.
    Ja det ska bli spännande och se vem Patrik väljer.

Och lika spännande och se vilka som kommer till Torpet...för enligt vad man såg så var det 2 som kommer dit.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-01-18 17:36:25 följande:
    Ja det ska bli spännande och se vem Patrik väljer.

Och lika spännande och se vilka som kommer till Torpet...för enligt vad man såg så var det 2 som kommer dit.
    Ja, det ska bli spännade.

De två som väljs till torpare lär inte bli glada.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-01-19 13:57:04 följande:
    Ja, det ska bli spännade.

De två som väljs till torpare lär inte bli glada.
    Tror inte heller någon som väljs till Torpet blir glada. Tror nog att det blir Patrik som åker ut i tinget och Anette som blir Torpare.

I kväll hinner jag inte skriva efter programmet då jag åker direkt efter till min dotter. Ska vara med barnbarnen hela dagen i morgon. Men skriver sen när jag kommer hem på Måndag kväll.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-01-19 14:08:47 följande:
    Tror inte heller någon som väljs till Torpet blir glada. Tror nog att det blir Patrik som åker ut i tinget och Anette som blir Torpare.

I kväll hinner jag inte skriva efter programmet då jag åker direkt efter till min dotter. Ska vara med barnbarnen hela dagen i morgon. Men skriver sen när jag kommer hem på Måndag kväll.
    Hoppas att Patrik förlorar i tinget.

Ha det så mysigt
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-01-19 14:11:48 följande:
    Hoppas att Patrik förlorar i tinget.

Ha det så mysigt smile1.gif
    Ja jag med hoppas Patrik förlorar.

Tack vi ska ha mysigt. Blir massor av aktivering då alla barnbarnen har funktionshinder och vill bli aktiverade på olika sätt. 
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-01-19 16:33:57 följande:
    Ja jag med hoppas Patrik förlorar.

Tack vi ska ha mysigt. Blir massor av aktivering då alla barnbarnen har funktionshinder och vill bli aktiverade på olika sätt. 
Svar på tråden Farmen 2020