• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-01-17 17:55:04 följande:
    Ja, om det blir Jens så hoppas jag att han vinner.
    Självklart vinner Jens om han blir vald....Alla andra killar är starkare än Patrik.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-01-17 17:59:31 följande:
    Tidiga avhopp, varför ens söka. 
    Håller med dig att det var tidiga avhopp, men som jag sa tidigare så var inte Farmen nåt för Sussie och att hon kommer att hoppa av.
    Däremot blev jag förvånad över att Madde hoppade av. Trodde att hon ville vara på Torpet.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-01-17 18:41:02 följande:
    Ohhh vad glad jag är när jag ser att du är med nu {#emotions_dlg.flower}
    {#emotions_dlg.flower}
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-01-17 18:53:21 följande:
    Självklart vinner Jens om han blir vald....Alla andra killar är starkare än Patrik.
    Hoppas det.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-01-17 18:54:49 följande:
    Håller med dig att det var tidiga avhopp, men som jag sa tidigare så var inte Farmen nåt för Sussie och att hon kommer att hoppa av.
    Däremot blev jag förvånad över att Madde hoppade av. Trodde att hon ville vara på Torpet.
    Det trodde jag med om Madde.
  • lövet2

Nu har jag tittat i kapp. Jag har jobbat och haft sjuk mamma och barnbarn med hjärnskakning, så jag kom lite efter i programmen.

Bara två avhopp hittills, så det kommer säkert fler. Jag har ingen solklar favorit än, för det är flera som man liksom inte "känner" än. Har ingen som jag tycker riktigt illa om heller.

Det mest spännande just nu, är det här med att torparna ska få välja ut två farmare som ska tvångsförflyttas. Det kan slå hårt mot dem som har pakter!

• Johannus
    Nandez skrev 2020-01-17 21:02:41 följande:
    Det trodde jag med om Madde.
    Madde verkade vara en stark tjej, men ingen av oss vet vad som varit innan för dem som sökt in...Får man tid och tänka som det blir på Torpet så kanske man tänker klarare....Hoppas det i alla fall,
  • Johannus
    lövet2 skrev 2020-01-17 23:43:58 följande:
    Nu har jag tittat i kapp. Jag har jobbat och haft sjuk mamma och barnbarn med hjärnskakning, så jag kom lite efter i programmen.

Bara två avhopp hittills, så det kommer säkert fler. Jag har ingen solklar favorit än, för det är flera som man liksom inte "känner" än. Har ingen som jag tycker riktigt illa om heller.

Det mest spännande just nu, är det här med att torparna ska få välja ut två farmare som ska tvångsförflyttas. Det kan slå hårt mot dem som har pakter! smile5.gif
    Oj du verkar ha haft det tufft du. Kram...
    Har heller inte en klar favorit förutom Jens, men skulle det vara så att han blir kaxig så vette 17 om han är min favorit.

Jag hoppas och önskar att det som Torparna valt som ska förflytas är rätta personer som dem kan komma överens med.  Jag gillar inte pakter....det verkar så löjligt vuxna människor emellan.
  • Nandez
    lövet2 skrev 2020-01-17 23:43:58 följande:

Det mest spännande just nu, är det här med att torparna ska få välja ut två farmare som ska tvångsförflyttas. Det kan slå hårt mot dem som har pakter! smile5.gif
    Hoppas dom mår bra nu

Har ingen riktig favorit, Jens kanske men han verkar vara lite kaxig.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-01-18 00:23:20 följande:
    Madde verkade vara en stark tjej, men ingen av oss vet vad som varit innan för dem som sökt in...Får man tid och tänka som det blir på Torpet så kanske man tänker klarare....Hoppas det i alla fall,
    Så kan det vara.
Svar på tråden Farmen 2020