• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • Johannus

Momma kommer säkert att välja Peter som storbonde för då har dom två fått vara storbonde 2 gånger.
    Men vem han väljer av tjejerna vet jag inte för han har väl ingen favorit tjej där.

Fattar heller inte varför det ska vara 2 storbönder. Ska dem delas i tjej och kill lag eller?

Ja det kommer nog att hända massor nästa vecka för folket som är på Torpet ska väl tävla mot Farmarna. Om dem är kvar där vill säga Skrattande

• Grande Rock
    Nandez skrev 2020-02-09 21:10:44 följande:
    Kramas behöver man inte men det hör till folkvett att säga hej då
    Så är det, alla är inte lika stora människor och öppet deklarerar att moståndaren är dum i huvudet.
    Att tro är att inte veta
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-02-09 21:09:47 följande:
    På Biggest var han inte tystlåten precis
    Kommer inte i håg hur han var där. Det var väl 2017, men har för mig att han hamnade på vad det nu heter och att han kämpade sig tillbaka till Biggest. Kommer heller inte i håg vem som vann det året.
  • BeautifulLiz
    Nandez skrev 2020-02-09 20:49:23 följande:

Av dessa två är Momma omtyckt i gänget, det är inte Simon 

Fast jag går ju på vad jag själv tycker.
    Glad
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-02-09 21:15:51 följande:
    Fast jag går ju på vad jag själv tycker.
    Glad
    Det gör jag med.
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2020-02-09 21:12:59 följande:

Momma kommer säkert att välja Peter som storbonde för då har dom två fått vara storbonde 2 gånger.
    Men vem han väljer av tjejerna vet jag inte för han har väl ingen favorit tjej där.

Fattar heller inte varför det ska vara 2 storbönder. Ska dem delas i tjej och kill lag eller?

Ja det kommer nog att hända massor nästa vecka för folket som är på Torpet ska väl tävla mot Farmarna. Om dem är kvar där vill säga Skrattande

Tror det kommer bli omröstning eller någon form av tävling mellan de två storbondekandidaterna. 

Peter känns självklar eller så väljer han Mergim så att han ska sitta säker ett tag till.
    Bland tjejerna är det svårare... kanske Eleonora?
  • Beccus
    Nandez skrev 2020-02-09 21:02:48 följande:

Tycker inte att han är utfryst, han har själv ställt sig utanför gruppen. Som att inte säga något när man går till tinget är ju inget vidare

Tycker det var lika illa av dom andra som inte ens verkade reagera på att han gick, dom var fullt upptagna med syndarummet istället...
  • lövet2

Jag tror han väljer Mergim och Eleonora. Mergim har väl ingen amulett?

• BeautifulLiz
    lövet2 skrev 2020-02-09 23:03:34 följande:

Nej, det har han inte.
  • Johannus
    lövet2 skrev 2020-02-09 23:03:34 följande:
    Så kan det bli . Utan amulett kommer man inte till final. Däremot så har Momma varit med Peter hela tiden så undrar om han inte väljer han igen.
Svar på tråden Farmen 2020