• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-02-10 17:42:03 följande:
    Har redan sett dagens avsnitt och jag saknade inte Momma.
    Saknade heller inte Momma, men blev irriterad på Jens som påstår att han är den som bestämt åt alla andra i deras pakt och att det var självklart att Momma kunde åka ut det hade dem räknat ut....Vem tänker han nu se bli den som åker ut "hans pakt" ...Nej Jens har sjunkit för min del.
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-02-10 20:47:12 följande:
    Jag hoppas att Erika får komma tillbaka till Farmen, jag tycker verkligen synd om henne.
    Och den där Esmeralda... hon får gärna få hemlängtan!
    Det hoppas jag med.
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-02-10 21:39:43 följande:
    Mommas Facebook, den är öppen att läsa så jag antar att det är ok att länka.
    Han har skrivit ett inlägg om hur folk uppfattat honom i programmet.

www.facebook.com/MoMa.merzi
    Läser inte förrän programmet är slut....Hoppas inte att han berättar vem som vinner för det får inte komma fram förrän programmet är slut.
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2020-02-10 22:24:45 följande:
    Läser inte förrän programmet är slut....Hoppas inte att han berättar vem som vinner för det får inte komma fram förrän programmet är slut.
    Det gör han inte, du kan läsa när du vill. Han spoilar inget.
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-02-10 21:40:18 följande:
    Hoppades på Jens.
    Jag hoppades inte på Jens för då hade han valt Simon som förste kämpe...
    Ok den nya bonden lyssnar väl på Jens och då blir det oavsett Simon som blir vald.
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2020-02-10 22:26:07 följande:
    Jag hoppades inte på Jens för då hade han valt Simon som förste kämpe...
    Ok den nya bonden lyssnar väl på Jens och då blir det oavsett Simon som blir vald.
    Simon kommer garanterat bli vald antingen som förstekämpe eller gårdskämpe. Det hade han blivit även om Mergim blivit storbonde.

Mergim känner sig lurad av Momma.
  • lövet2

Jag har inget problem hittills med att de paktar. Till skillnad från i fjol, så har de inte kört med en massa fula tricks och knep. Den enda som talat riktigt illa om andra framför kameran, det är ju Esmeralda.

• Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-02-10 22:27:55 följande:
    Simon kommer garanterat bli vald antingen som förstekämpe eller gårdskämpe. Det hade han blivit även om Mergim blivit storbonde.

Mergim känner sig lurad av Momma.
    Ja jag med tro att det blir Simon som blir antingen det ena eller det andra.

Mergim kände sig lurad och jag tror även att Peter kände sig lurad.
  • Johannus
    lövet2 skrev 2020-02-10 22:45:56 följande:
    Jag har inget problem hittills med att de paktar. Till skillnad från i fjol, så har de inte kört med en massa fula tricks och knep. Den enda som talat riktigt illa om andra framför kameran, det är ju Esmeralda.
    Det jag tycker är tråkigt med paktandet är att alla som paktar tror att den varit bäst på att pakta. Sen i slutändan så är det bara en som vinner (gänget som paktat kan inte bli alla vinnare)

Håller med om Esmeralda och det sa jag från dag ett att jag inte gillade henne för hon var arogant redan från början.
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2020-02-10 21:47:13 följande:
    Jo, men Jens kommer snart klippa ett band eller hur det nu var han sa.
    Ja, så sa han, inte riktigt klart vad han menade.
Svar på tråden Farmen 2020