• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-02-12 21:16:29 följande:
    Det blev inte mycket av bluffen efter gårdskampen
    Nej den bluffen blev det inte nåt av.....Hade varit kul och se Haroons min när han kom till Torpet.
  • Johannus

Farmen ja jag undrar hur det går för Jens och hans allierade! Vem hugger vem när det närmar sig finalen.

Det andra deltagarna vet redan att dem står i tur att väljas nu en efter en för att slängas till tinget.
    Om Jens inte vinner hela Farmen tror jag att han kommer att visa en sida som innebär dålig förlorare för han är så självsäker på att han är vinnaren. 

Mina favoriter nu efter halvtiden är fortfarande Simon, Fredrik och Johanna....Kan tänka mig Jens, men då får han verkligen ändra sin självgoda sätt.

• BeautifulLiz

Jens är fortfarande min favorit till segrare. Eller Simon i andra hand, bara för att det skulle nästan skulle reta ihjäl vissa.
    Fredrik är gullig, men ingen vinnare för mig. Men ändå  hellre än den uppblåste Esmeralda (även om hon visade idag att hon faktiskt kan skratta).

Esmeralda är nog den enda jag verkligen INTE vill ska vinna.

• Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-02-12 22:20:34 följande:
    Jens är fortfarande min favorit till segrare. Eller Simon i andra hand, bara för att det skulle nästan skulle reta ihjäl vissa.
    Fredrik är gullig, men ingen vinnare för mig. Men ändå  hellre än den uppblåste Esmeralda (även om hon visade idag att hon faktiskt kan skratta).

Esmeralda är nog den enda jag verkligen INTE vill ska vinna.
    Om Simon skulle vinna så skulle det reta folk både i programmet och även tv tittare :)

Nej bevare mig väl Esmeralda vill inte jag heller ska vinna.
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2020-02-12 22:25:29 följande:
    Om Simon skulle vinna så skulle det reta folk både i programmet och även tv tittare :)

Nej bevare mig väl Esmeralda vill inte jag heller ska vinna.
    Ärligt talat förstår jag inte vad så många har mot Simon... det är väl inget fel på honom?
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-02-12 22:28:06 följande:
    Ärligt talat förstår jag inte vad så många har mot Simon... det är väl inget fel på honom?
    Så sant som du skriver. Jag gillar Simon och jag gjorde det även när han var med i Biggest Loser. Han var en kämpe där och gick massor ner i vikt. Fattar heller inte varför det andra deltagarna inte gillar honom, men dom kanske vet att Simon inte ger upp vid motgångar.
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2020-02-12 21:44:00 följande:
    Nej, jag tycker hon kunde hållit masken där.
    Det tycker jag med
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-02-12 22:04:17 följande:
    Stämningen på torpet efter att Haroon kom dit vände sig till nått helt annat än jag trott. Nu var det Erika som tog första steget att möta Esmeralda och det verkar fungera får man hoppas, men jag litar inte på Esmeralda ett dugg för hon kan hugga Erika när man minst anar det. Men Esmeralda såg trevligare ut när hon skrattade än när hon går med den sura minen.

Undra vem som knackade på dörren när programmet slutade????
    Ja, det blev ju riktigt bra

Också nyfiken på vem som knackade på
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2020-02-12 22:09:56 följande:
    Spännande nu vem som blir förstakämpe... jag vågar knappt gissa!
    Jag har sett dagens avsnitt, intressant val
Svar på tråden Farmen 2020