• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • BeautifulLiz
    Nandez skrev 2020-02-13 17:36:58 följande:
    Jag har sett dagens avsnitt, intressant val
    Har också sett det nu, då får vi se vem som blir andrekämpe snart... nu börjar det bli spännande.
    Finns mer att tillägga men det får vänta tills efter programmet gått i TV. 
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-02-12 22:10:05 följande:
    Farmen ja jag undrar hur det går för Jens och hans allierade! Vem hugger vem när det närmar sig finalen.

Det andra deltagarna vet redan att dem står i tur att väljas nu en efter en för att slängas till tinget.
    Om Jens inte vinner hela Farmen tror jag att han kommer att visa en sida som innebär dålig förlorare för han är så självsäker på att han är vinnaren. 

Mina favoriter nu efter halvtiden är fortfarande Simon, Fredrik och Johanna....Kan tänka mig Jens, men då får han verkligen ändra sin självgoda sätt.
    Mina favoriter är katterna
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2020-02-12 22:20:34 följande:
    Jens är fortfarande min favorit till segrare. Eller Simon i andra hand, bara för att det skulle nästan skulle reta ihjäl vissa.
    Fredrik är gullig, men ingen vinnare för mig. Men ändå  hellre än den uppblåste Esmeralda (även om hon visade idag att hon faktiskt kan skratta).

Esmeralda är nog den enda jag verkligen INTE vill ska vinna.
    Esmeralda som vinnare skulle inte vara kul.
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2020-02-13 17:41:16 följande:
    Har också sett det nu, då får vi se vem som blir andrekämpe snart... nu börjar det bli spännande.
    Finns mer att tillägga men det får vänta tills efter programmet gått i TV. 
    Ja, vi får vänta tills efter prpgrammet.
  • BeautifulLiz

Vore spännande med lite husförhör tycker jag.
    Tycker inte att jag fått någon uppfattning om vem som pluggar eller ej.

• Nandez
    BeautifulLiz skrev 2020-02-12 22:28:06 följande:
    Ärligt talat förstår jag inte vad så många har mot Simon... det är väl inget fel på honom?
    Tycker att han är så negativ bland annat
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-02-12 22:51:17 följande:
    Så sant som du skriver. Jag gillar Simon och jag gjorde det även när han var med i Biggest Loser. Han var en kämpe där och gick massor ner i vikt. Fattar heller inte varför det andra deltagarna inte gillar honom, men dom kanske vet att Simon inte ger upp vid motgångar.
    Han är så negativ och det påverkar gruppen ganska mycket
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2020-02-13 17:49:49 följande:
    Vore spännande med lite husförhör tycker jag.
    Tycker inte att jag fått någon uppfattning om vem som pluggar eller ej.
    Det har du rätt i, det kanske står på tur nu.
  • Johannus
    lövet2 skrev 2020-02-13 23:02:48 följande:
    Vem ska hon välja som andrakämpe? Jag tror hon väljer Linnea.
    Det undrar jag med...Vem ska hon välja som andrekämpe???

Men tjejerna har rätt i att det är Jens som styr pakterna så jag hoppas Johanna väljer Jens som andre kämpe för det behöver inte bli allt som står i Bondepraktikan. Det kan bli att mäta upp mjölk i liter eller gud vet vad...Hoppas Johanna väljer Jens bara för att Jens visar sig vara en duktig snickare. Hoppas Jens hamnar på Torpet för jag har blivit trött på hans ful spel som han tror ska rädda han själv.....(trist att en norrlänning kör sånt spel)….
Svar på tråden Farmen 2020