• Johannus

Mästerkock 2020

Fler som tittar på Mästerkockarna 2020 och vill diskutera programmet.

• Svar på tråden Mästerkock 2020
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2020-03-30 22:31:17 följande:

Vi har också varit snoriga, men vi jobbar hemma då vi är assistenter

Jag tillbringar dagarna på en statlig myndighet och där ska vi stanna hemma enligt fhm's rekommendationer.
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-03-30 22:39:50 följande:
    Jag tillbringar dagarna på en statlig myndighet och där ska vi stanna hemma enligt fhm's rekommendationer.
    Tycker egentligen att alla som kan jobba hem i från eller det lilla minsta sjuk ska stanna hemma.
  • Johannus

Jag vill säga att jag är glad igen för att Nya Master Cheef Australien började i går natt. 
    Trist är bara att den går så sent kl 00.00-02.00 i alla fall vad jag sett. Kanske den går tidigare på kvällen. men jag jobbar fram till 21.00.

• BeautifulLiz
    Johannus skrev 2020-03-31 19:43:36 följande:
    Tycker egentligen att alla som kan jobba hem i från eller det lilla minsta sjuk ska stanna hemma.
    Tycker jag med men mitt jobb är rörligt och måste utföras på plats. Är lite allt-i-allo.
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-03-31 19:50:22 följande:
    Tycker jag med men mitt jobb är rörligt och måste utföras på plats. Är lite allt-i-allo.
    Ok, men hoppas ni har restrektioner angående smittan och så.
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2020-03-31 21:04:20 följande:
    Ok, men hoppas ni har restrektioner angående smittan och så.
    Det har vi, det är därför jag är hemma.
    Snorig, nysig och trött. Lika med inte välkommen till jobbet. 
    Till och med mitt knä som opererades för flera månader sen har gett sig till känna igen. Rynkar på näsan
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-03-31 21:11:51 följande:
    Det har vi, det är därför jag är hemma.
    Snorig, nysig och trött. Lika med inte välkommen till jobbet. 
    Till och med mitt knä som opererades för flera månader sen har gett sig till känna igen. Rynkar på näsan
    Aj så du har ont i knäet också.  Jag skadade knäet under flytten i februari vet inte hur, men hela knäet smärtar fortfarande och hade ett tag svullet under till, men det gav sig efter några dagar. Tror att det var överbelastning av benet, knän. Har inte varit till läkare för undersökning så jag vet inte vad som hänt med knäet.

Hoppas din knä blir bra snart och även din förkylning.
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2020-04-01 20:06:37 följande:

Vem vinner???

Håller på Edvard.

Jag håller på Sofia.
Svar på tråden Mästerkock 2020