• Persbrandtkola

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Hej!

Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

• Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • molly50
    EnAnonumius skrev 2025-06-15 12:52:53 följande:
    Precis så..
    Men men, vissa orkar uppenbarligen inte läsa och tänka till. Utan är mer intresserad av att vädra sina förutfattade meningar de har om folk.
    Ja,det verkar ju inte bättre. Så svårt kan det ju inte vara att förstå att det är hos FL problemet ligger om man inte har några problem med någon annan sida.
  • EnAnonumius
    Snälla Killen skrev 2025-06-15 12:00:44 följande:
    Bra att du vet exakt hur jag tänker, så att jag slipper förklara 😉

För övrigt har jag ett färgseende, men utöver din i övrigt  välformelerade analys av vad jag egentligen menar när jag skriver något, så är du bara 90% ute och cyklar. 

Men jag släpper denna tråden då jag redan har framfört att jag inte har problem med anslutningen till FL. Men självklart är det ju tråkigt att andra har det 🤔
    Jag skrev inte att ditt färgseende var svartvitt.. vad bygger du det falska påståendet på? ,Att du klämmer ur dig det visar p¨å att du inte läser ordentligt.

Jag skrev att ditt tankesätt var svartvitt.

Ser du och förstår den signifikanta skillnaden mellan "tankesätt" och "färgseende?

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    molly50 skrev 2025-06-15 13:01:50 följande:
    Ja,det verkar ju inte bättre. Så svårt kan det ju inte vara att förstå att det är hos FL problemet ligger om man inte har några problem med någon annan sida.
    Nej nej, självklart beror det på enbart att man har kassa datorer och dålig internetuppkoppling..
    Det är ju oförskämt av oss andra som har problem med FL att "tro något annat"... 😏😉

Sarkasmen å sidan..

Man kan ju undra hur tydligt man skall skriva, när det inte räcker med att skriva: "Det är bara FL jag har problem med och inga andra sidor". 🤔

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • molly50
    EnAnonumius skrev 2025-06-15 13:33:12 följande:
    Nej nej, självklart beror det på enbart att man har kassa datorer och dålig internetuppkoppling..
    Det är ju oförskämt av oss andra som har problem med FL att "tro något annat"... 😏😉

Sarkasmen å sidan..

Man kan ju undra hur tydligt man skall skriva, när det inte räcker med att skriva: "Det är bara FL jag har problem med och inga andra sidor". 🤔
    Ja,precis. Flört

Ja,det går ju knappast att vara tydligare. 

Det hade ju varit intressant att få ett svar ifrån FL också om vad detta kan bero på.
  • Snälla Killen
    EnAnonumius skrev 2025-06-15 13:26:16 följande:
    Jag skrev inte att ditt färgseende var svartvitt.. vad bygger du det falska påståendet på? ,Att du klämmer ur dig det visar p¨å att du inte läser ordentligt.

Jag skrev att ditt tankesätt var svartvitt.

Ser du och förstår den signifikanta skillnaden mellan "tankesätt" och "färgseende?
    Varför är du så arg för hela tiden? :)

Jag skrev enbart en kommentar, inte en upphandling om att "såhär Är det, så det så!"

Jag har noterat att du inte gillar mig, men det är helt ok ;)

Ha en bra dag! 😊
    Snäll? Definiera snälla...
  • Nandez
    Blond tjej skrev 2025-06-14 20:56:40 följande:
    Det går inte så bra i kväll för nu har jag även fastnat i spamfiltret och bad geteway  har dykt upp en gång 
    Fungerade bra här
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-06-15 12:44:58 följande:
    Men återigen. Om det vore datorn/mobilen eller uppkopplingen som är problemet så borde ju fler sidor lagga. Inte bara FL.
    Jag är en av de som periodvis har problem med FL. Men bara med FL. Inga andra sidor.
    Och nu har det funkat bra igen i flera dagar.
    Så det är knappast datorn/mobilen eller uppkopplingen som är problemet då.
    Samma här, det fungerar på andra sidor. Har bara haft problem på FL
  • Nandez
    Anonym (Om...) skrev 2025-06-15 12:38:33 följande:
    Men herregud, du gör alldeles för stor grej av det. Antingen så är det datorn / mobilen och uppkopplingen som är kass, sidan FL som laggar eller en kombination av bägge. Eller var det bara att du kände dig "träffad"? ;)
    Det är FL
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-06-15 12:44:58 följande:
    Men återigen. Om det vore datorn/mobilen eller uppkopplingen som är problemet så borde ju fler sidor lagga. Inte bara FL.
    Jag är en av de som periodvis har problem med FL. Men bara med FL. Inga andra sidor.
    Och nu har det funkat bra igen i flera dagar.
    Så det är knappast datorn/mobilen eller uppkopplingen som är problemet då.
    Exakt samma här
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-06-15 14:04:52 följande:
    Ja,precis. Flört

Ja,det går ju knappast att vara tydligare. 

Det hade ju varit intressant att få ett svar ifrån FL också om vad detta kan bero på.
    Det hade jag uppskattat att få veta
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?