Anonym (Pajkastning) skrev 2025-09-16 18:27:46 följande:
Ja som du säger har alla rätt till sin åsikt och så även jag. Och jag tycker liksom många andra inklusive din stalker uppenbarligen att du är ganska provocerande när du går in i vissa sextrådar och fördömer folk.
Jag har även rätt att uttrycka min åsikt om att jag tror att det skapar onödig irritation, fiender, pajkastning osv. Du har ju t.ex. bara i den här tråden redan flera personer emot dig. Jag t.ex. ville mest vara snäll och säga att du behöver inte vara rädd för att han har din adress via det här forumet om du inte själv skrivit ut den.
Och igen så har jag inte gjort något olagligt i att säga min mening. Detta ör ett diskussionsforum och där är det tillåtet att både fördöma och ha en annan åsikt än den som startar en tråd. Däremot är det inte tillåtet att stalka, trakassera eller förtala enskilda medlemmar. Skulden här ligger fortfarande på stalkern och ingen annan.
Du med flera har valt att angripa mig i denna tråd och även beskyllt mig för osanningar, precis som stalkern, och då kan ni inte räkna med att får ett vänligt bemötande tillbaka. Även där faller skulden på er och inte på mig.