• Persbrandtkola

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Hej!

Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

• Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • molly50
    Mayjel skrev 2025-09-16 18:02:30 följande:
    Tur du hade då. Hemskt annars, känslan av att vara förföljd och nättrakasserier i största allmänhet.
    Ja,det hade jag nog. Men jag förstår känslan. Det är inte roligt.
  • molly50
    Anonym (Ew) skrev 2025-09-16 17:34:23 följande:
     Fortsätt anmäla du men...
    Om detta är den person jag misstänker att det är så har han startat bloggar utanför detta forum där han har hängt ut användare härifrån med deras riktiga namn.
    Och en sådan person förtjänar att anmälas.
  • Mayjel
    molly50 skrev 2025-09-16 18:17:12 följande:
    Om detta är den person jag misstänker att det är så har han startat bloggar utanför detta forum där han har hängt ut användare härifrån med deras riktiga namn.
    Och en sådan person förtjänar att anmälas.
    Otäckt isåfall. Om han hängt ut medlemmar förut. Då finns det än mer fog för min oro. 
  • Meddelande borttaget
  • molly50
    Mayjel skrev 2025-09-16 18:20:12 följande:
    Otäckt isåfall. Om han hängt ut medlemmar förut. Då finns det än mer fog för min oro. 
    Om det är den personen. Jag bara funderar eftersom han har gett sig på personer här förut.
  • Meddelande borttaget
  • molly50
    Anonym (Pajkastning) skrev 2025-09-16 18:22:01 följande:
    Då är det ju bloggarna som ska anmälas isåf. Det blir svårt att bevisa att nån här är samma person om det ens är det. 
    Såvitt jag förstår så är det bevisat vem den personen är och hans bloggar blev anmälda och nedplockade.
  • Mayjel
    Anonym (Pajkastning) skrev 2025-09-16 18:27:46 följande:

Ja som du säger har alla rätt till sin åsikt och så även jag. Och jag tycker liksom många andra inklusive din stalker uppenbarligen att du är ganska provocerande när du går in i vissa sextrådar och fördömer folk. 

Jag har även rätt att uttrycka min åsikt om att jag tror att det skapar onödig irritation, fiender, pajkastning osv. Du har ju t.ex. bara i den här tråden redan flera personer emot dig. Jag t.ex. ville mest vara snäll och säga att du behöver inte vara rädd för att han har din adress via det här forumet om du inte själv skrivit ut den. 

Och igen så har jag inte gjort något olagligt i att säga min mening. Detta ör ett diskussionsforum och där är det tillåtet att både fördöma och ha en annan åsikt än den som startar en tråd. Däremot är det inte tillåtet att stalka, trakassera eller förtala enskilda medlemmar. Skulden här ligger fortfarande på stalkern och ingen annan.

Du med flera har valt att angripa mig i denna tråd och även beskyllt mig för osanningar, precis som  stalkern, och då kan ni inte räkna med att får ett vänligt bemötande tillbaka. Även där faller skulden på er och inte på mig.
  • Mayjel
    molly50 skrev 2025-09-16 18:28:21 följande:
    Såvitt jag förstår så är det bevisat vem den personen är och hans bloggar blev anmälda och nedplockade.
    Antar att ett sätt att stilla sin oro är att googla på sitt eget namn med jämna mellanrum kanske? Då dyker det väl upp något, om denna bloggare varit i farten igen med nya uthängningar. 

Det värsta är dock hoten. 
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?