Anonym (Pajkastning) skrev 2025-09-16 18:38:12 följande:
Så många olika jag noterat som Mayjel tjafsat med skulle jag absolut inte bli förvånad om det är en helt annan individ.
Är absolut inte på stalkerns sida men alltid är inte svart eller vitt.
Jag har lärt mig med åren som polis i t.ex. misshandelsfall så är det inte sällan den som blivit misshandlad som börjat provocera. Självklart är misshandel alltid att fördöma men håller man sig lugn och inte provocerar minskar ju risken dramatiskt.
Jag tror Mayjel som hon skrev att det kliar i hennes fingrar och tycker om att diskutera och ibland även provocera och vissa tolererar det mer än andra. Som sagt jag skyller inte på nån här bara vädrar mina tankar.
Ännu en lögn från ditt håll. När jag skrev det där om kliande fingrar så syftade jag enbart på at försvara mig mot sjuka stalkers och deras lögner och förföljelse av mig. Inget konstigt i detta då de flesta människor knappast vill bli stalkade eller trakasserade.
Jag tycker enbart om att diskutera med personer som visar grundläggande respekt. Att provocera har inget med respekt att göra överhuvudtaget och heller inget jag ägnar mig åt. Återigen så faller skulden på stalkern/copycaten och inte på mig.