• Persbrandtkola

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Hej!

Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

• Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-11-11 19:11:37 följande:
    Ok. Ja,fortsätter det så får du väl kontakta forumvärden igen. 
    Är de rädda om sina medlemmar så får de väl se till att rätta till problemen.
    Skrev ett PM till värden för ett tag sen men inte hört nåt- Ja man tycker ju det
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-11-11 19:12:20 följande:
    Ja,det gör det.
    Det är lite märkligt att det gör det
  • Nandez
    Blond tjej skrev 2025-11-11 19:29:42 följande:
    Då har jag tur som kan posta fast jag fastnar i spamfiltret 
    Både element och spamfiltret dyker opp och det går att posta men sen fastnar jag i spamfiltret och det går inte att posta överhuvudtaget
  • Nandez
    Blond tjej skrev 2025-11-11 19:31:53 följande:
    Ja det gör det 
    Nandez skrev 2025-11-11 15:10:14 följande:
    Jag fastnar, d.v.s. det går inte att posta
    Då har jag tur som kan posta fast jag fastnar i spamfiltret
    Då fastnar du inteGlad
  • molly50
    Nandez skrev 2025-11-15 22:08:05 följande:
    Det är lite märkligt att det gör det
    Ja,det är det.
  • Blond tjej
    Nandez skrev 2025-11-15 22:18:03 följande:
    Då fastnar du inteGlad
    Det står att jag har fastnat i spamfiltret fast ändå så går det att posta om jag gör ett försök till Glad
  • Nandez
    Blond tjej skrev 2025-11-21 20:12:22 följande:
    Det står att jag har fastnat i spamfiltret fast ändå så går det att posta om jag gör ett försök till Glad
    Så kan det vara för mig ibland att jag kan posta MEN sen så fastnar jag och det går inte att posta hur många gånger jag försöker posta. Kan vänta en stund men det går inte att posta, sitter fast
  • Anonym (Gah)

Har varit borta från forumet ett tag och jag kommer ju omedelbart ihåg varför så fort jag surfar in. Nu precis försvann ett långt inlägg jag skrivit. Det är så märkligt att dom inte kan få forumet att fungera bättre rent tekniskt. Sidorna laddas om, inlägg försvinner mitt i att man håller på att skriva, man loggas ut hela tiden, osv i all evighet.

Det måste vara en riktigt billig och dålig plattform dom valt för forumet. Får så hur länge jag står ut den här svängen.

• Anonym (Om...)
    Anonym (Gah) skrev 2025-11-29 10:16:49 följande:

Har varit borta från forumet ett tag och jag kommer ju omedelbart ihåg varför så fort jag surfar in. Nu precis försvann ett långt inlägg jag skrivit. Det är så märkligt att dom inte kan få forumet att fungera bättre rent tekniskt. Sidorna laddas om, inlägg försvinner mitt i att man håller på att skriva, man loggas ut hela tiden, osv i all evighet.

Det måste vara en riktigt billig och dålig plattform dom valt för forumet. Får så hur länge jag står ut den här svängen.

Användargränssnittet (forumets upplägg m.m.) har ett antal år på nacken, milt uttryckt. På FL bör du alltid se till att kopiera texter du skriver, särskilt om du skriver en längre text. För finns det något mer frustrerande än när man lagt möda på att skriva ett längre och bra inlägg och sen bara "poff", försvinner det? Kanske omständigt att behöva komma ihåg varje gång dock.
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?