• Persbrandtkola

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Hej!

Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

• Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Hejsan)

Problemet är att trollet använder sig av proxy-servrar eller VPN-servrar. Då kan hen byta IP-adress om hen blir bannad. Sen så kan polisen inte spåra personen, då hens egen IP-adress är dold bakom proxy-servern eller VPN-servern.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Moderator
    Hej!
    Vi går igenom tråden och nya förslag samt sådant som krånglar rapporterar vi vidare.
    Tänk på att hålla topic så inte relevanta inlägg begravs i textmassorna.
    Mvh
    Linnea
  • Moderator
    Hej!
    Vi går igenom tråden och nya förslag samt sådant som krånglar rapporterar vi vidare.
    Mvh
    Linnea
  • Moderator
    Tyra myra skrev 2025-11-29 16:53:16 följande:

Har märkt att inlägg jag skrivit plötsligt bara är borta.  Det var till och med i min egen tråd.

Det är en ganska lång tråd och diskussionen har pågått ganska länge. 
    Såg att inlägget före mitt också var borttaget.  Har inte fått något meddelande om varför mitt inlägg tagits bort.

Detta gör att jag nog kommer att sluta lägga upp diskussioner här på FL.

Tappar allt mer intresset för FL

Kontakta kontot Forumvärd så kan vi kolla vilket inlägg det gäller och kika närmare på det
    Mvh
    Linnéa 
  • Tyra myra

Med tanke på de som drabbas av sexuella påhopp kanske det vore en bra ide att helt stänga av de profiler som det handlar om. 

Har själv inte drabbats men förstår att det finns de som verkligen fått utstå en massa snusk.

Man kan mycket väl diskutera sex och samliv utan snuskigheter.

• molly50
    Moderator skrev 2025-12-08 17:28:35 följande:
    Hej!
    Mvh
    Linnea
    Måste bara fråga varför mitt inlägg # 3253 togs bort? Det var väl inte OT utan handlade om forumet och det som pågår här just nu.
    Inte heller har jag citerat någon som gått OT.
  • molly50
    molly50 skrev 2025-12-08 18:39:14 följande:
    Måste bara fråga varför mitt inlägg # 3253 togs bort? Det var väl inte OT utan handlade om forumet och det som pågår här just nu.
    Jag ska tillägga att jag heller inte har fått något meddelande om varför det togs bort.
  • Meddelande borttaget
  • Moderator
    Vi har rensat så smått så det är lättare att hitta igen frågor. Kikar på ditt inlägg.
    Mvh
    Nova
  • Moderator
    Det togs bort då det innehöll ett citat av ett inlägg som tagits bort.
    Mvh
    Nova
  • molly50
    Moderator skrev 2025-12-08 20:34:31 följande:
    Vi har rensat så smått så det är lättare att hitta igen frågor. Kikar på ditt inlägg.
    Mvh
    Nova
    Ok. Tack för svaret.
  • molly50
    Moderator skrev 2025-12-08 20:38:37 följande:
    Det togs bort då det innehöll ett citat av ett inlägg som tagits bort.
    Mvh
    Nova
    Ok. Jag misstänkte nästan det. Men blev lite förvånad då jag inte ens fått någon förklaring. Förrän nu då.
  • molly50
    molly50 skrev 2025-12-08 20:46:19 följande:
    Ok. Jag misstänkte nästan det. Men blev lite förvånad då jag inte ens fått någon förklaring. Förrän nu då.
    Men jag måste ändå tillägga att jag inte tycker att inlägget jag citerade var OT.
    Det handlade ju också om forumet och ett problem som den användaren hade.
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?