• Mammaresan

BIM mars 2020

Ja då får jag väl vara först ut att skapa en BIM tråd för mars här nu, då mina cykler är långa av sig, om mensen är på ingång här i dagarna.

Exakt BIM vet jag inte än men mest troligt runt 1 mars. Får se när det börjar droppa in folk här som är med!

När har ni BIM? :)

• Svar på tråden BIM mars 2020
  • nattispattis16

Hej. Jag är ny här.

Hoppas det går bra att jag hoppar rakt in i tråden ????

Men är så fundersam.

Den 16 jan tog jag ut min pstav.

Och fick mens 2-7 feb

Hade ägglossning 14-15 feb.

Min mens är beräknad nu på fredag.

Och inför varje mens så brukar jag få extrema mensvärkar flera

Dagar innan den väl kommer.

Men inte fått några såna känningar än,

Var i förrgår kväll som det högg till i livmodern, men slutade efter 10 min ca.

Kan jag vara gravid tro?

Har tagit rfsu röda gravremsor, men har hört att dom inte är 99%att lita på.

Och att dom är väldigt sega med att känna av det som är i urinen.

Har ni testat remsorna? Tänkte om det var någon som har varit med om det.

Tack på förhand

• boshab

Inte skrivit in mig i denna BIM-tråd, men tog detta test idag... BIM-3 ett vanligt gravtest.

Visst är det positivt?

• boshab
    boshab skrev 2020-02-27 05:28:44 följande:

Inte skrivit in mig i denna BIM-tråd, men tog detta test idag... BIM-3 ett vanligt gravtest.

Visst är det positivt?

Och så kommer ingen bild upp... -.-

Provar igen

• ESemlan84
    boshab skrev 2020-02-27 05:30:06 följande:

Och så kommer ingen bild upp... -.-

Provar igen

FL verkar ha problem med är visa bilderna. Har varit så ett par dagar.
  • chipspåsen

En fundering: Har enligt Flo ÄL 2 mars, tog test idag och igår och negativt på båda vilket känns rimligt om Flo har rätt.

Hade dock en typisk kramp/värk igår som jag brukar kunna ha i samband med äl, har dock aldrig testat med tester innan så vet inte hur nära inpå dessa brukar komma. Är det rimligt att ha sån värk 4 dagar innan?

Jag började testa på cd6 vilket skulle vara tidigast enligt testerna så tänker att den inte borde varit redan...

• Josefine123

Vad är detta nu då?! Slemmig blodtillblandad flytning nu och ömma bröst och bröstvårtor. Äl +8. Nidblödning?!

• chipspåsen
    Josefine123 skrev 2020-02-27 12:58:32 följande:

Vad är detta nu då?! Slemmig blodtillblandad flytning nu och ömma bröst och bröstvårtor. Äl +8. Nidblödning?!

Mycket möjligt! Låter ju som ett bra tecken isf! :)
  • Misken
    Josefine123 skrev 2020-02-27 12:58:32 följande:

Låter nog som en nidblödning :D Håller tummarna!
  • Lilor

Mannen har varit sjuk i en vecka och jag har ÄL idag, så denna månaden är bara att ge upp direkt! Vi kommer nog inte försöka i mars, utan nästa blir BIM maj för vår del. Hoppas att jag inte stöter på någon av er då utan att ni alla har plussat! :)

• Undrandee
    Lilor skrev 2020-02-27 13:45:45 följande:

Mannen har varit sjuk i en vecka och jag har ÄL idag, så denna månaden är bara att ge upp direkt! Vi kommer nog inte försöka i mars, utan nästa blir BIM maj för vår del. Hoppas att jag inte stöter på någon av er då utan att ni alla har plussat! :)

Men om du har ÄL idag, varför inte ligga idag då? Det finns ju chans! Eller är han dålig fortfarande?
Svar på tråden BIM mars 2020