• Mammaresan

BIM mars 2020

Ja då får jag väl vara först ut att skapa en BIM tråd för mars här nu, då mina cykler är långa av sig, om mensen är på ingång här i dagarna.

Exakt BIM vet jag inte än men mest troligt runt 1 mars. Får se när det börjar droppa in folk här som är med!

När har ni BIM? :)

• Svar på tråden BIM mars 2020
  • Josefine123
    Freya18 skrev 2020-02-28 18:12:07 följande:

Grattis!! :D Då var det nidblödning du fick kanske då.

Läste dina inlägg och att du kände pms-besvär. Jag fick extrema pms-känningar när jag plussade med sonen 2018. Och dom dök upp så plötsligt. Kände också molvärk bara någon dag efter ägglossning.

Hoppas partnern din tar det bra ändå. Julen kommer bli extra mysig för er i år. :)

Jag kommer inte ihåg vad jag kände innan jag plussade förra graviditeten. Minns bara att jag fick en känsla och tog ett test tre dagar innan mens som var positivt. Verkar vara en höghormonare eftersom jag fick nidblödning igår och plussade idag! Ja, jag vet inte hur han kommer reagera bara. Förra gången ville vi båda så mycket. Nu var han tveksam och ville vänta lite till. Jag tog ut spiralen för jag ville vara förberedd och det berättade jag ju självklart, sa med att jag inte vill skydda mig och att han fick skydda sig om han ville det men det har han ju inte gjort... känns ändå som att jag lurat honom på nåt sätt. Känns inte bra..
  • Anonym (Nervös)

Hejhej!

Ny i denna tråd. Har BIM den 3:e och börjar bli nervös nu. Tror väl inte att jag är gravid dock, har inte haft några symtom eller känningar alls. Men jag hoppas!

• noraaa
    Josefine123 skrev 2020-02-28 17:58:06 följande:

JAG ÄR GRAVID! Helt chockad! Tog ett test nu i em för jag kunde inte hålla mig, och tydligt positivt! Bebis i början av november om det håller sig. Lite nervös vad mannen ska säga, han ville helst vänta tills maj och börja försöka.

Så roligt! Grattis. Vi har samma bim. Fick också en rosa flytning igår, lite brunt idag som avtagit. Ska testa imorgon på morgonen..
  • dameke

Ungefär 6 dagar till bim, plussat svagt i 3 dagar nu ska ta ett digitalt test imorgon. Jag har mått illa i en vecka och jag är så trött och hungrig hela tiden. Jag blev gravid på första försöket, jag är helt chockad det har aldrig gått så snabbt förr :)

• chipspåsen
    Josefine123 skrev 2020-02-28 18:21:54 följande:

Jag kommer inte ihåg vad jag kände innan jag plussade förra graviditeten. Minns bara att jag fick en känsla och tog ett test tre dagar innan mens som var positivt. Verkar vara en höghormonare eftersom jag fick nidblödning igår och plussade idag! Ja, jag vet inte hur han kommer reagera bara. Förra gången ville vi båda så mycket. Nu var han tveksam och ville vänta lite till. Jag tog ut spiralen för jag ville vara förberedd och det berättade jag ju självklart, sa med att jag inte vill skydda mig och att han fick skydda sig om han ville det men det har han ju inte gjort... känns ändå som att jag lurat honom på nåt sätt. Känns inte bra..

Grattis!! Inget lurendrejeri alls, några månader hit eller dit spelar väl ingen roll i slutändan om man är överens om ett barn till :) han visste ju att ni körde utan skydd! Igen, grattis!
  • Mammaresan
    Josefine123 skrev 2020-02-28 17:58:06 följande:

JAG ÄR GRAVID! Helt chockad! Tog ett test nu i em för jag kunde inte hålla mig, och tydligt positivt! Bebis i början av november om det håller sig. Lite nervös vad mannen ska säga, han ville helst vänta tills maj och börja försöka.

Stort grattis! :D
    Rosahimmel86 skrev 2020-02-28 15:32:10 följande:

Vi har bestämt oss för att pausa bebisverkstaden för nu.

Lycka till ni andra <3

När blir du tillbaks?
  • MeAndMyself

Hej alla!

Jag hoppar in här med! BIM 12/3.. Måste börja med att fråga om era erfarenheter av billiga ägglossningsstickor?

Jag har testat de från testlagret innan och knappt fått positivt resultat på dom. Denna månanden köpte jag från babyplan och haft positivt resultat i 6 dagar! Jag förstår ingenting? Vad är de som händer?

Någon mer som fått så här av babyplans ägglossningstest?

Skickade med bild på ägglossningstestet från idag, dag 6, för visst är väll de positivt?

• MeAndMyself

Okej uppenbarligen vet jag inte hur man skickar med bild haha. Men åter till min fråga, någon som har samma erfarenhet eller så?

• Alchme
    MeAndMyself skrev 2020-02-28 21:58:09 följande:

Hej alla!

Jag hoppar in här med! BIM 12/3.. Måste börja med att fråga om era erfarenheter av billiga ägglossningsstickor?

Jag har testat de från testlagret innan och knappt fått positivt resultat på dom. Denna månanden köpte jag från babyplan och haft positivt resultat i 6 dagar! Jag förstår ingenting? Vad är de som händer?

Någon mer som fått så här av babyplans ägglossningstest?

Skickade med bild på ägglossningstestet från idag, dag 6, för visst är väll de positivt?

Har heller aldrig fått helt positivt på Testlagrets, bara mer eller mindre svaga streck. Jag kör CB digital nu, det som bara visar en tom cirkel eller glad gubbe. Den med blinkande gubbe känns överflödig för mig, vet ungefär när äl äger rum i menscykeln, vill bara ha info om vilken dag som är ?dagen d?.
Svar på tråden BIM mars 2020