• Mammaresan

BIM mars 2020

Ja då får jag väl vara först ut att skapa en BIM tråd för mars här nu, då mina cykler är långa av sig, om mensen är på ingång här i dagarna.

Exakt BIM vet jag inte än men mest troligt runt 1 mars. Får se när det börjar droppa in folk här som är med!

När har ni BIM? :)

• Svar på tråden BIM mars 2020
  • MeAndMyself
    Alchme skrev 2020-02-28 22:23:50 följande:

Har heller aldrig fått helt positivt på Testlagrets, bara mer eller mindre svaga streck. Jag kör CB digital nu, det som bara visar en tom cirkel eller glad gubbe. Den med blinkande gubbe känns överflödig för mig, vet ungefär när äl äger rum i menscykeln, vill bara ha info om vilken dag som är ?dagen d?.

Okej då är jag iaf inte ensam om att testlagrets knappt gav resultat. Men känns så konstigt att de inte ger tydliga resultat och sen får jag 6 dagar (än så länge) positiva på babyplan.. måste de va allt eller inget? Haha!

Jag tänkte testa CB digital nästa gång och se om de funkar bättre
  • Kattattack
    ESemlan84 skrev 2020-02-29 07:19:17 följande:

Hur går det för er alla som har BIM nu i början av Mars?

Har bim 7/3 om allt stämmer. Känner mig svagt illamående flera gånger under dagen samt att bröstvårtorna börjar göra ont. Borde vara på äl +7 idag
  • Kattattack
    MeAndMyself skrev 2020-02-28 22:35:54 följande:

Okej då är jag iaf inte ensam om att testlagrets knappt gav resultat. Men känns så konstigt att de inte ger tydliga resultat och sen får jag 6 dagar (än så länge) positiva på babyplan.. måste de va allt eller inget? Haha!

Jag tänkte testa CB digital nästa gång och se om de funkar bättre

Jag körde med graviditetskollens tester. Kan starkt rekommendera :)
  • ESemlan84
    Kattattack skrev 2020-02-29 07:32:39 följande:

Har bim 7/3 om allt stämmer. Känner mig svagt illamående flera gånger under dagen samt att bröstvårtorna börjar göra ont. Borde vara på äl +7 idag

Det ser ju ut att vara bra tecken på en eventuell graviditet. Håller tummarna!
  • Staus

Haft ömma bröst länge, mensvärk som inte är skarp och överaktiv mage. Med andra ord pms. Har BIM den 6/3. Tänkte testa idag för första gången men vet ju hur ledsen jag blir.
  • ESemlan84
    Staus skrev 2020-02-29 07:44:07 följande:

Haft ömma bröst länge, mensvärk som inte är skarp och överaktiv mage. Med andra ord pms. Har BIM den 6/3. Tänkte testa idag för första gången men vet ju hur ledsen jag blir.

Trist att du inte tror det har gått bra den här månaden. Man blir ju lika besviken varje gång man får ett negativt test även om man är inställd på det.
  • Misken

BIM 3/3, äl + 12 och graviditetstestet visar neg.. ha tyckt mej se ett suuuuuper svagt streck nu 3 dagar men de borde ju ha blivit starkare vid dehär laget så är väl bara ett spökstreck :(

• Anonym (Barnlängtan)

Jag har bim 6/3. Har känt flera symptom som värk i äggledarna och illamående igår och idag. Har dock känt många symptom flera månaden och mensen har ändå kommit så vågar inte hoppas. Tänker ta ett testa tidigt imon. Tror ni att jag borde göra det eller ska jag vänta några dagar till?
  • dameke

Plussade med digitalt idag också :) bim borde vara 5/3 men jag har oregelbunden menscykel.

Svar på tråden BIM mars 2020