• Mammaresan

BIM mars 2020

Ja då får jag väl vara först ut att skapa en BIM tråd för mars här nu, då mina cykler är långa av sig, om mensen är på ingång här i dagarna.

Exakt BIM vet jag inte än men mest troligt runt 1 mars. Får se när det börjar droppa in folk här som är med!

När har ni BIM? :)

• Svar på tråden BIM mars 2020
  • SofiaSamuelson89

Hej hej! Jag hoppar in här med :) Jag hade BIM 1/3 och nu äl runt 13/3 och sen BIM igen 28/3. Detta är 4 försöker och det börjar gnaga på mig att det inte tar sig... Är det någon annan som känner detta? Tjejkompisen blev gravid andra månaden som de försökte, lite Avis måste jag säga haha!

Hejhej
  • JZäta
    myownworstenemy skrev 2020-03-11 07:37:26 följande:

Har verkligen känt mig gravid de senaste dagarna med molvärk och ont i brösten. Mer än jag har gjort andra månader när jag inte har varit gravid. Så jag kunde inte låta bli att ta ett digitalt test, tre dagar innan BIM. Negativt. Känner mig så besviken men hoppas att det kan bli positivt om några dagar. Är dock rädd att det inte blev något den här månaden heller.

Mitt varierar så. Ena stunden känner jag mig jättegravid... andra inte alls. Vill testa men vågar inte. Men klart ditt kan bli positivt iaf det är ju 3 dagar kvar ????
  • Anonym (Millis)

BIM 16-18

Tog ett tidigt test idag som såklart visade negativt... man blir ju besviken fast att det är tidigt än ????

• Freya18

"Räcker upp handen*: här är en till med negativt test.. :( BIM om 2 dagar och känner mig så gravid vissa stunder. Men för övrigt får jag vara tacksam över att denna månad har varit superbra. Inga mellanblödningar, ingen PMS och oförskämt energisk.

Jag håller ändå hoppet uppe lite grann tills BIM, men har börjat blicka framåt redan. Så att man inte behöver bli helt knäckt när mensen kommer.

• Ringingrid
    JZäta skrev 2020-03-10 06:10:33 följande:

Fast det är väll ingen garanti? Du är ju inte på BIM än? ????

Så gott som! Idag kom mensen som en klocka :) lycka till ni andra ^^
  • Önskarbebis2020

Hoppar in här efter MA i v7+6 som upptäcktes i februari. Har nu fått tillbaka ägglossningen så bim blir 24/3

Vi har inte försökt ordentligt (myste igår bara vilket dock är runt äl) men tycker också det är kul att hänga på bim trådar

• Melanes

Förvirrad just nu... tog ett CB rapid detection som visade ett svagt svagt plus och fick panik så tog ett till och det är ett svagt svagt streck igen. Sambon åkte iväg och köpte ett CB digital som visade inte gravid. Så nu blev jag lite deppig. Vill gärna ha det svart på vitt på digitala testet också. Ska ta och testa på morgonurin imorgon bitti som är BIM. Har någon fått positiva test och negativt på digital och varit gravid eller ska jag räkna det som negativt?

• Majson
    SofiaSamuelson89 skrev 2020-03-11 09:46:00 följande:

Hej hej! Jag hoppar in här med :) Jag hade BIM 1/3 och nu äl runt 13/3 och sen BIM igen 28/3. Detta är 4 försöker och det börjar gnaga på mig att det inte tar sig... Är det någon annan som känner detta? Tjejkompisen blev gravid andra månaden som de försökte, lite Avis måste jag säga haha!

Känner samma! Vi är inne på 3e försöket, och herregud det är ju inte lång tid, men när vi väl bestämde oss för att börja så blev jag som besatt och tänker på det varje dag haha.. Känns som alla vänner blir gravida direkt också.
  • Anonym (På't igen)
    Melanes skrev 2020-03-11 19:56:00 följande:

Förvirrad just nu... tog ett CB rapid detection som visade ett svagt svagt plus och fick panik så tog ett till och det är ett svagt svagt streck igen. Sambon åkte iväg och köpte ett CB digital som visade inte gravid. Så nu blev jag lite deppig. Vill gärna ha det svart på vitt på digitala testet också. Ska ta och testa på morgonurin imorgon bitti som är BIM. Har någon fått positiva test och negativt på digital och varit gravid eller ska jag räkna det som negativt?

Den som visar tidigt reagerar redan på 10 mIU, vanlig reagerar först vid 25 mIU. Det är alltså inte konstigt om du får positivt på det känsliga testet. Vänta några dagar så syns det nog på den vanliga också! Och grattis :)
  • Melanes
    Anonym (På't igen) skrev 2020-03-11 21:04:22 följande:

Den som visar tidigt reagerar redan på 10 mIU, vanlig reagerar först vid 25 mIU. Det är alltså inte konstigt om du får positivt på det känsliga testet. Vänta några dagar så syns det nog på den vanliga också! Och grattis :)

Åh tack men då finns det en chans att det visar positivt imorgon kanske :). Ska testa med morgonurin imorgon när det är BIM!
Svar på tråden BIM mars 2020