• Anonym (TS)

Han är ett svin!

Så många trådar jag skrivit här om mannen jag älskar... Eftersom han är gift har svaren från er varit eniga "en gång otrogen, alltid otrogen" och "nej, han kommer inte lämna sin fru för dig". Jag har inte trott er, han är den mest fantastiska mot mig och vore det inte för att han är otrogen vore han den bästa. Vi älskar varandra, det tror jag fortfarande på men kanske inte tillräckligt mycket för att ett liv med mig ska vara bättre än ett liv med familjen, från hans håll.

Så till saken då- vi kan prata om allting och vi litar på varandra, det är vi öppna om... Men nu kom jag på honom med att ljuga för mig. Jag frågade en fråga rakt ut, han svarade nej och jag vet att svaret är ja! Jag ska förhoppningsvis träffa honom imorgon och då ska jag ta det med honom, vill inte göra det via telefon. Han är därmed inte det perfekta mannen för mig!!! Jag borde lyssnat på er tidigare men fan vad ont det här gör!

• Svar på tråden Han är ett svin!
  • Anonym (TS)
    StevenDiese skrev 2020-02-24 21:19:16 följande:

En bra livsregel är att aldrig skicka nakenbilder till någon. Aldrig.

Anonym (.) skrev 2020-02-24 21:56:29 följande:

...och ska man göra det, så se till att ansikte/tatueringar/identifierbara saker i bakgrunden inte syns.

Jag skickar en del bilder, han fotar en del själv men hänga ut mig med bilder där man ser/förstår att det är jag det skulle han aldrig!!! Eller?
  • Anonym (Båda)
    Anonym (TS) skrev 2020-02-24 20:10:05 följande:

Typ så ja... Han tog bort den lika snabbt som han la upp den för tanken var bara att en person skulle se den.

Och vem ville han skulle se dig?
  • Anonym (TS)
    Anonym (Båda) skrev 2020-02-24 22:56:16 följande:

Och vem ville han skulle se dig?

En random snubbe...
  • Anonym (man)
    Anonym (TS) skrev 2020-02-24 19:27:15 följande:
    Vi båda har familjer men det är bara han som är gift!
    Hmmm fåse nu, ni har båda svikit, ljugit och manipulerat era respektive under lång tid. Och nu blir DU lessen i ögat för att han ljugit även för dig? Det är ju nästan komiskt.

Tja vad kan man säga, rätt åt dig och jag hoppas era respektive får veta sanningen så de kan hitta sig en bättre partner.
  • Anonym (man)
    StevenDiese skrev 2020-02-24 21:19:16 följande:
    En bra livsregel är att aldrig skicka nakenbilder till någon. Aldrig.
    Ja det finns många bra livsregler.

En annan bra livsregel är att aldrig bedra sin partner. Aldrig.
    En tredje är att aldrig inleda ett förhållande med ett otroget svin.
    En fjärde är att aldrig lita på en lögnare...
    En femte är, är man själv en lögnare så är det bara rätt åt en när man får smaka sin egen medicin
  • Anonym (TS)
    Anonym (man) skrev 2020-02-25 00:57:28 följande:

Hmmm fåse nu, ni har båda svikit, ljugit och manipulerat era respektive under lång tid. Och nu blir DU lessen i ögat för att han ljugit även för dig? Det är ju nästan komiskt.

Tja vad kan man säga, rätt åt dig och jag hoppas era respektive får veta sanningen så de kan hitta sig en bättre partner.

Jag har ju då ingen respektive, men jag förstår vad du menar!
  • StevenDiese
    Anonym (TS) skrev 2020-02-24 22:26:49 följande:

Jag skickar en del bilder, han fotar en del själv men hänga ut mig med bilder där man ser/förstår att det är jag det skulle han aldrig!!! Eller?

Kan han göra så här när ni är sams så kan han nog sabba en hel del när ni är osams.

Och vet du ens vad för bild han lagt ut?

Han verkar sakna konsekvenstänk helt. Både otrohet och sprida nakenbilder. Förmodligen saknar han empati helt och hållet eller så kan han inte lägga ihop 2 och 2.
  • Anonym (man)
    Anonym (TS) skrev 2020-02-25 04:32:58 följande:
    Jag har ju då ingen respektive, men jag förstår vad du menar!
    Skrev du inte att du hade familj?
    Anonym (TS) skrev 2020-02-24 19:27:15 följande:
    Vi båda har familjer men det är bara han som är gift!

• Anonym (TS)
    Anonym (man) skrev 2020-02-25 10:14:11 följande:

Skrev du inte att du hade familj?

Jo men min familj består av mig och mina barn!
  • Anonym (man)
    Anonym (TS) skrev 2020-02-25 12:29:49 följande:
    Jo men min familj består av mig och mina barn!
    Ok fantastiskt, sen har vi den andra biten om att delta i andras otroheter. En person som deltar i att förnedra en annan är ju inte mycket bättre själv. Så varför ska vi tycka synd om dig när du inte inte tar hänsyn till andra?
Svar på tråden Han är ett svin!