• Anonym (TS)

Han är ett svin!

Så många trådar jag skrivit här om mannen jag älskar... Eftersom han är gift har svaren från er varit eniga "en gång otrogen, alltid otrogen" och "nej, han kommer inte lämna sin fru för dig". Jag har inte trott er, han är den mest fantastiska mot mig och vore det inte för att han är otrogen vore han den bästa. Vi älskar varandra, det tror jag fortfarande på men kanske inte tillräckligt mycket för att ett liv med mig ska vara bättre än ett liv med familjen, från hans håll.

Så till saken då- vi kan prata om allting och vi litar på varandra, det är vi öppna om... Men nu kom jag på honom med att ljuga för mig. Jag frågade en fråga rakt ut, han svarade nej och jag vet att svaret är ja! Jag ska förhoppningsvis träffa honom imorgon och då ska jag ta det med honom, vill inte göra det via telefon. Han är därmed inte det perfekta mannen för mig!!! Jag borde lyssnat på er tidigare men fan vad ont det här gör!

• Svar på tråden Han är ett svin!
  • Nomanisanisland
    Anonym (TS) skrev 2020-02-25 04:32:58 följande:
    Jag har ju då ingen respektive, men jag förstår vad du menar!
    Fast du har ju valt att ha en relation med en man som valt att hela tiden som ni varit tillsammans fortsätta med att kränka, såra och bedra sin fru och förvägra henne rätten att välja sitt liv baserat på de faktiska förhållandena istället för de lögner som han väljer att slå i henne.
  • Nomanisanisland
    StevenDiese skrev 2020-02-25 13:13:36 följande:
    Det moraliska ansvaret ska bäras av den som är otrogen. Om nu inte ts har personliga band till den bedragna makan.
    Ja. Han ansvar för sin otrohet. Hon för att hon väljer att låta hans fru förbli ovetande om att vad hennes man utsätter henne för. Alla har ett ansvar för sina handlingar och för TS är det tydligen viktigare att få knulla med det här svinet än att hans fru får möjlighet att planera sitt liv.
  • Anonym (TS)
    Nomanisanisland skrev 2020-02-26 17:51:52 följande:

Fast du har ju valt att ha en relation med en man som valt att hela tiden som ni varit tillsammans fortsätta med att kränka, såra och bedra sin fru och förvägra henne rätten att välja sitt liv baserat på de faktiska förhållandena istället för de lögner som han väljer att slå i henne.

Ja så är det!
  • Anonym (TS)
    Wolfie13 skrev 2020-02-25 15:39:37 följande:

Ja så går det ju när man väljer såna här "kap". De som är beredda att ljuga å vara otrogna, sätter standarden precis där.

Och nu är du förvånad...?

Jag är förvånad ja, väldigt förvånad!
  • Nomanisanisland
    Anonym (TS) skrev 2020-02-26 18:46:18 följande:
    Du väljer att vara ihop med ett otroget as och blir förvånat när han beter sig som ett as? Människan är i sanning en märkligt godtrogen varelse.
  • Anonym (TS)
    Anonym (Så här funkar det) skrev 2020-02-25 18:18:55 följande:

Hej TS,

Så här funkar det. Killar som har KK, dejtar lite löst, osv, ska kvinnor ALDRIG skicka naken bilder till. Varför? Jo därför att sånna män har ett starkt behov av att dela med sig och skryta om dessa bilder till sina polare.

Dock skulle samma man INTE dela med sig av foton om det vore hans fru eller flickvän som han är kär i.

Detta är absolut inte vetenskapligt utan jag baserar det på säkert 100 foton/videos jag sett från kompisar på deras telefoner. Till och med jobb kollegor som känt sig tvungna att visa för mig. Och då ska du veta att jag har aldrig bett om att få se dom. Men kraften att dela med sig av dessa foton är helt enkelt för stor.

Jag har heller ALDRIG ser foton av någons fru eller seriösa flickvän.

Så nu vet du var du står...

Kan så vara i din omgivning. Att den här mannen visat bilden för någon han känner är jag helt säker på inte stämmer! Jag bryr mig inte att personen sett bilden men sättet han gjorde det på (la ut den på nätet i typ 5 min) och att han sedan ljög för mig om det blir jag tokig på!!!
  • Anonym (TS)
    Anonym (man) skrev 2020-02-25 12:38:45 följande:

Ok fantastiskt, sen har vi den andra biten om att delta i andras otroheter. En person som deltar i att förnedra en annan är ju inte mycket bättre själv. Så varför ska vi tycka synd om dig när du inte inte tar hänsyn till andra?

Du behöver inte tycka synd om mig!!!
  • Anonym (man)
    Men du visste ju om att han är en lögnare för du visste ju att han ljög för frun och var helt ok med det, varför blir du förvånad när han beter precis så som du hela tiden vetat om att han är?
  • Anonym (Livly)

Tycker det är väldigt moget av en man i hans situation att bete sig som ett svin, med tanke på vilken makt du sitter på. Du kan liksom förstöra hans liv.

Upplever annars att män som är gifta/sambos är väldigt försiktiga med både screenshots och hur de beter sig.

• Wolfie13

Är du kvicktänkt i övrigt eller har denna man förblindat dig helt?

Du vet "past behaviour" - hur han agerar mot nära och kära som han bedrar - borde ha fått dig fatta vad han går för.

Eller tror du han blir reko i huvet bara för att han bytt partner? Ett svin är alltid ett svin.
Svar på tråden Han är ett svin!